تبدیل وضعیت نیروها قراردادی ارشاد باید طبق آزمون صورت گیرد

تبدیل وضعیت نیروها قراردادی ارشاد باید طبق آزمون صورت گیرد / امسال ۱۲ هزار نفر از اصاحب فرهنگ و هنر بیمه می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: در حال حاضر ١٨ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر بیمه شده داریم که اعتبار تا ٣٠ هزار نفر را تامین کرده ایم، یعنی بیش از ١٢ هزار نفر می تواند به جمع بیمه شده ها در این حوزه اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اصغر کاراندیش  در جمع کارکنان، مدیران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای این استان حضور یافت و پس از شنیدن خواسته ها و صحبت های حاضران، آسیب های موجود را بررسی و مباحثی را در این خصوص ارائه کرد.

وی با اشاره به سفرهای پیشین مدیران این معاونت به  ٣١ استان کشور، اظهار داشت: تمرکز برنامه‌های سفرهای استانی، شناسایی مشکلات و تنگناهای همکارانمان در کل کشور و همچنین بهره‌گیری از تجربیات ادارات کل در اقدامات مؤثر و قابل توجه برای کل مجموعه‌ی وزارتخانه بوده است که در همین راستا، در دور دوم این سفرها استان آذربایجان شرقی نخستین استان  می‌باشد.

کاراندیش، تلاش معاونت توسعه مدیریت و منابع را در راستای تغییر  وضعیت موجود تا حد مقدورات برشمرده و تأکید کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم در سفرهای دور پیش، بخشی از مشکلات کارکنان و ادارات کل را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در وزارت ٣٠ درصد امور واسپاری شده است، خاطرنشان کرد: مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها باید تمهیداتی را بیاندیشند که نظارت و حمایت از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و بخش غیردولتی کارهای اجرایی را بر عهده بگیرد.

وی افزود: اگر مدیران توانمند باشند به بهترین نحو می توانند اهداف تشکیلاتی را پیش برده و از توانمندی نیروهای انسانی موجود بهترین بهره را ببرند.

کاراندیش در این دیدار در خصوص نیروهای قراردادی گفت: تبدیل وضعیت این نیروها باید طبق آزمون صورت گیرد و  ما دنبال این هستیم که تبدیل وضعیت این نیروها به صورت دائم انجام بپذیرد.

وی در خصوص افزایش حقوق نیروهای قراردادی گفت: نیروهای قراردادی هم طبق قانون هر سال و اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: دستمزد کارکنان پیمانی و رسمی در ادارات کل استان ها در سال گذشته سه برابر و کارکنان قراردادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ۲.۵ برابر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با افزایش اعتبارات و تغییرات در سرفصل های اعتباری بسیاری از این مشکلات در حوزه کمبود نیروی انسانی، کمبود وسایل نقلیه، فرسودگی و تخریب سالن ها و مجموعه های فرهنگی رفع شده و تلاش برای حل مشکلات باقی مانده نیز ادامه دارد.

کاراندیش یادآوری کرد: مشکلات و موانع ادارات کل استان های کشور فهرست بندی شده و به مقام عالی وزارت ارائه می شود.

کاراندیش در این دیدار همچنین با اشاره به بیمه اهالی فرهنگ و هنر ،گفت: در حال حاضر ١٨ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر بیمه شده داریم که اعتبار تا ٣٠ هزار نفر را تامین کرده ایم، یعنی بیش از ١٢ هزار نفر می تواند به جمع بیمه شده ها در این حوزه اضافه شود.

وی کارکنان حوزه فرهنگ و هنر را افرادی با دغدغه فرهنگ و نجیب برشمرد.

در این دیدار چند تن از روسای ادارات شهرستانی و کارکنان اداره کل به نمایندگی از کل کارکنان به ارائه  مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در استان پرداختند.

گفتنی است ، علی‌اصغر کار اندیش به همراه تعدادی از مدیران ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه ی خود به آذربایجان شرقی با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد و بازدید از پروزه تالار شهر، مقبره الشعرا، موزه قاجار و دانشگاه هنر تبریز از دیگر برنامه های سفر وی بود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها