تامین نیروی انسانی از مهمترین نیازهای سازمان پزشکی قانونی است

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تامین نیروی انسانی مورد نیاز و فضای فیزیکی در استان ها از مهمترین نیازهای این سازمان است.
به گزارش ایرنا، ˈعبدالرزاق برزگرˈ روز شنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان قزوین افزود: ۷۰ درصد کارکنان این سازمان کارشناسان متخصص و پزشکان هستند که برای جذب و حفظ آنان ضمن پرداخت حقوق مناسب، باید جاذبه هایی را نیز برایشان فراهم کرد.
وی اظهار کرد: سازمان پزشکی قانونی مجموعه ای کاملا کارشناسی است که بر اساس نیازهای خاص دستگاه قضایی و برای کمک به ایجاد عدالت در جامعه ایجاد شده است.
این مسوول اضافه کرد: کار کردن در چنین سازمان کارشناسی که نظرات آن در حل بسیاری از پرونده های قضایی راهگشاست، نیازمند شرایطی از جمله تامین نیروی انسانی مورد نیاز و زیر ساخت های فیزیکی مناسب است.
برزگر ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی هرچند در این زمینه تلاش های زیادی کرده است اما هنوز نیز با وضعیت ایده آل اندکی فاصله وجود دارد که برای رفع آن، نیازمند تلاش و همیاری دولت و مسوولان استان ها هستیم.
این مسوول خاطرنشان کرد: در بعد نیروی انسانی، سازمان پزشکی قانونی از سال ۷۰ چارت تشکیلاتی داشت که در نهایت چارت جدیدی تصویب شد که فقط تصویب آن کمک نمی کند و باید با ایجاد اصلاحاتی، عملا اجرا شود.
برزگر یادآور شد: اگرچه کوچک کردن دولت اقدام ارزشمندی در کاهش هزینه ها و مشکلات کشور است اما با یک متناسب سازی درست باید دید این کوچک سازی در چه بخش هایی مورد نیاز است و آیا در پزشکی قانونی نیز می توان نسبت به این امر اقدام کرد.
وی خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی تاکنون با همین امکانات اندک در نیروی انسانی و بودجه نیز به طور موفق عمل کرده است و در ارزیابی مردمی از سطح خدمات دستگاه های اجرایی نیز، این سازمان رتبه های بسیار خوبی را کسب کرده است.
قائم مقام رییس سازمان پزشکی قانونی کشور تاکید کرد: برای جذب نیروی انسانی در این سازمان پیگیری هایی شده و دولت نیز در این زمینه قول های مساعدی داده است که امیدواریم با تامین اعتبارات، این مشکل هرچه زودترحل شود.
وی افزود: وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور در مقطعی بسیار محدود تر بود اما امروز با رشد وظایف این سازمان، توقع از آن بالاتر رفته که در این راستا باوجود محدودیت ها از مسوولان استانی می خواهیم به تامین و جذب اعتبارات و رفع نیازهای این سازمان مهم کمک کنند.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدماتˈمحمد عاشوریˈ مدیرکل سابق ˈمهرداد تائبیˈ به عنوان سرپرست جدید اداره کل پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها