بیمارستان های تازه تاسیس استان کهگیلویه و بویراحمد نیرو می خواهد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز بکار گیری ۶۰۰ نیروی جدید در این دانشگاه خبر داد.

رحیم استوار اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مجوز بکارگیری ۶۰۰ نیروی جدید به صورت پیمانی و شرکتی در این دانشگاه صادر شده است.
وی با بیان اینکه این تعداد نیروی جدید جذب بیمارستان‌های تازه تاسیس استان از جمله بیمارستان بزرگ یاسوج، باشت و گچساران می‌شوند، عنوان کرد: تمامی نیروی مورد نیاز دانشگاه اعم از پیمانی و شرکتی با برگزاری آزمون جذب می‌شوند.

استوار ابراز کرد: با توجه به حساسیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه رعایت عدالت و نبود تبعیض در بکارگیری نیرو در مراکز بهداشتی و درمانی حتی برای بکارگیری نیروهای شرکتی با نظارت دقیق دانشگاه آزمون برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق قانون نیروهای شرکتی می‌توانند بدون برگزاری آزمون و با تصمیم شرکت بخش خصوصی مشغول بکار شوند ولی دانشگاه با هدف جلوگیری از سوء استفاده‌های بعدی، این تعداد نیروی مورد نیاز را نیز با برگزاری آزمون جذب می‌کند.
استوار با تاکید بر اینکه هرگونه استخدام در دانشگاه علوم پزشکی بر معیار عدالت محوری است، تصریح کرد: قوم گرایی، قبیله محوری و باندبازی سیاسی در این محیط دانشگاهی جایگاهی ندارد

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها