بکارگیری نیروهای انسانی متخصص در شهرداری‌ها

مدیرکل دفتر شوراهای استانداری کردستان گفت: با تأکید بر بکارگیری نیروهای انسانی متخصص در شهرداری‌ها، گفت: بکارگیری نیروی انسانی اعم از رسمی و سایر کارمندان و کارگران در شهرداری‌ها باید در چارچوب قانون باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کردستان، آرتیکاس اقبال در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی و شهرداری‌های تابعه شهرستان بیجار، با تأکید بر عدم دخالت شوراهای اسلامی در جذب نیروی انسانی در شهرداری‌ها افزود: طبق ماده ۸۲ مکرر سه قانون در تمامی موارد شوراهای اسلامی در شهرها اجازه بکارگیری نیرو و دخل و تصرف در مراحل جذب و استخدام نیروی انسانی و دخالت در این امر را ندارند.
وی، شهردار موفق را نتیجه شورای موفق و کارآمد عنوان کرد و گفت: در سایه هم‌دلی شوراها با شهرداری می‌توان به امور شهری در شأن مردم دست یافت.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان، با بیان اینکه شورای اسلامی باید شورای شهر باشد نه شورای شهرداری، بر عملکرد دقیق در سایه اتحاد میان شوراها تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: اتحاد میان شوراها و نزدیکی عقاید و افکار آنها مهمترین عامل موفقیت در کار شوراهای اسلامی و برنامه‌ریزی در راستای ارتقای آسایش مردم در شهرها و روستاهاست.
وی یادآور شد: شوراها اگر هدف تثبیت جایگاه خود را دارند باید بر اساس قانون عمل کنند، چرا که رعایت نکردن قانون، بی‌اعتمادی مردم نسبت به آنها و فاصله بین دولت و خدمتگزاران دولت با مردم خواهد شد.
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت کاری شورای شهر بیجار
در ادامه این جلسه افشین کاظمی رییس شورای اسلامی شهر بیجار اولویت کاری شورای اسلامی این شهر را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان و اظهارکرد: تلاش شورا حل مشکلات مردمی در کوتاه‌ترین زمان است.
وی اتمام پارک سراب و پارک الغدیر و آسفالت و لکه‌گیری معابر شهر بیجار را از جمله کارهای در دست اقدام عنوان کرد و افزود: شورای شهر و شهرداری با تمام توان و با تعامل و اتحاد تمام تلاش خود را در راستای رفع معضلات شهر بیجار و رساندن این شهر به جایگاه اصلی خود، به کار خواهند گرفت.
کاظمی با اشاره به نبود پارکینگ عمومی در این شهر گفت: امید است در راستای رفع این معضل اقداماتی مثمر ثمر صورت گیرد.
رییس شورای اسلامی شهر بیجار با اشاره به نیروی انسانی مازاد در شهرداری بیجار، بر استفاده و بهره‌گیری از توان این نیروها در کارخانه قطعات بتنی بیجار تأکید و تصریح‌کرد: طبق آمار، تا سال ۸۹ شهرداری بیجار ۱۷۰ نفر پرسنل داشته که تا سال گذشته هم ۳۷۵ نفر نیرو جذب کرده و اکنون ۲۰۰ نفر نیروی انسانی مازاد دارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها