به جای اشتغال زایی بحث توزیع دولتی مواد مخدر را مطرح کرده اند

مجتبی شاکری در سیصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: باید با آسیب های متجاهر و آسیب های اجتماعی موجود در شهر تهران برخورد شود.

وی افزود: در شهرداری تهران به همت شورای شهر اقدامات زیادی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفته و سایر دستگاه ها نیز می توانند از تجارب شهرداری بهره مند شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به بررسی طرح یک فوریتی تخفیف مجازات و توزیع دولتی مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بررسی این طرح جای تامل دارد زیرا اگر بحث تولید، اشتغال و معیشت افراد آسیب دیده حل نشود بحث تخفیف مجازات و توزیع دولتی مواد مخدر نمی تواند مشکل را حل کند.
شاکری تاکید کرد: به جای بالا بردن تولید و افزایش اشتغال، در حال آسان کردن عنصر آسیب هستیم و در این شرایط شهردار بعدی تهران نیز با مشکل جدی آسیب های اجتماعی مواجه خواهد شد.
وی با انتقاد از اجرایی نشدن احکام ماده ۱۰۰ اظهارکرد: نمایندگان دولت، شورا، شهرداری و قوه قضائیه در کمیسیون ماده ۱۰۰ حضور دارند اما مشاهده می شود که احکام صادر شده در این کمیسیون، اجرایی نمی شود.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران اذعان کرد: متاسفانه ۹۰ درصد احکام ماده ۱۰۰ اجرایی نمی شود و این موضوع باید آسیب شناسی شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها