بهره مندی واحدهای صنعتی کوچک و واحدهای مستقر در شهرکهای و نواحی صنعتی از آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان

بهره مندی واحدهای صنعتی کوچک و واحدهای مستقر در شهرکهای و نواحی صنعتی از آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، جناب آقای دکتر غلامرضا سلیمانی با تاکید بر اهمیت بالای صنایع کوچک، آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان را گامی موثر جهت ارتقای کیفی و کمی منابع انسانی واحدهای صنعی کوچک دانست.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، غلامرضا سلیمانی ضمن هوشمندانه خواندان طراحی و برگزاری این آزمون ملی،خاطر نشان ساخت: برگزاری این آزمون می تواند هزینه های جذب منابع انسانی برای صنایع کوچک را کاهش داده و موجب افزایش بهره وری آنان در فرآیند شناسایی ،جذب و استفاده از نیروی انسانی کارآمد گردد.
وی افزود : هم اکنون ۹۷ درصد صنعت کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند و از مجموع ۷۱ هزار بنگاه صنعتی حدود ۹۶ هزار واحد کوچک و متوسط است که با ایجاد یک میلیون و ۵۰۰ هزار شغل حدود ۶۸ درصد اشتغال کشور شکل گرفته است.
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با توجه به عدم محدودیت های متعارف شرکت های خصوصی در جذب نیروی انسانی نسبت به دستگاه های دولتی ، این آزمون را فرصتی مناسب و عادلانه برای استخدام نامید و گفت : همه ۲۶۶ عنوان شغلی موجود در آزمون ، مورد نیاز صنایع کوچک و متوسط کشور می باشد و امیدوارم که پس از برگزاری این آزمون صنایع کوچک از افرادی که آزمون های را با موفقیت برگزار نمودهاند ، استفاده نمایند
سلیمانی با تاکید بر سیاست کلی سازمان مبنی بر ایجاد بستر ارائه بهتر خدمات به بخش خصوصی و پیرو مذاکرات صورت گرفته، از امکانات استفاده شرکت های شهرکهای صنعتی همانند شرکت های دانش بنیان برای بهره مندی از خدمات و تسهیلات رایگان آزمون خبر داد.
گفنتی است ثبت نام این آزمون برای متقاضیان و افراد جویای کار از تاریخ ۱۴ شهریور ماه سال جاری آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد. متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به سایت اینترنتی آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان به نشانی www. inre.ir مراجعه نمایند .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها