بهره‌مندی ۷۴ مددجوی سمنانی از مزایای انتقال و بخشودگی سربازی

معاون حمایت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه ۷۴ مددجوی این نهاد از مزایای انتقال و بخشودگی سربازی بهره‌مند شدند، گفت: این طرح در راستای حمایت از خانواده‌ها اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عرب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی ده‌ماهه امسال ۷۴ مددجوی این نهاد از مزایای انتقالی و بخشودگی سربازی بهره‌مند شدند، ابراز داشت: این طرح در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه طی مدت مذکور ۴۶ فرزند مددجوی استان سمنان نیز از خدمت سربازی معاف شدند، اضافه کرد: در این طرح فرزندان تحت حمایت کمیته امداد که سرپرست آن‌ها فوت‌شده یا طلاق گرفتند مشمول این طرح می‌شوند.

معاون حمایت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی ده‌ماهه امسال ۵۴ مددجو نیز به نزدیک‌ترین محل یگان سکونت خود اعزام شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای توجه جدی‌تر به حفظ بنیان خانواده صورت گرفته است.

عرب در ادامه تصریح کرد: ۲۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد سمنان با توجه به مدرک تحصیلی از زیر دیپلم تا پزشکان متخصص و بالاتر با پرداخت جریمه تعیین‌شده مدت زمان غیبت از خدمت وظیفه عمومی و حمایت‌های کمیته امداد از سربازی معاف شدند.

وی ضمن بیان اینکه در مدت ده‌ماهه امسال ۵۵۸ کمک‌هزینه ازدواج به دختران و پسران تحت حمایت داده‌شده است، اضافه کرد: طی مدت مذکور یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان برای کمک‌هزینه‌های جهیزیه و هدیه ازدواج به پسران پرداخت‌شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها