بهره‌مندی ۱۳۴ مددجوی زنجانی از تسهیلات سربازی

۱۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک‌ترین یگان به محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.
بهره‌مندی ۱۳۴ مددجوی زنجانی از تسهیلات سربازیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه راهبرد این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف، زمینه‌سازی برای خوداتکایی و توانمندسازی آن‌ها است، گفت: یکی از خدمات موثر کمیته امداد در حوزه توانمندسازی جامعه هدف ارائه تسهیلات معافیت خدمت سربازی برای مددجویان مشمول دریافت این خدمت است.

وی بابیان اینکه ۱۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته از تسهیلات سربازی این نهاد بهره‌مند شده اند، افزود: این تسهیلات در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک‌ترین یگان محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی به مددجویان مشمول ارائه شده است.

صفری با اشاره به اینکه ۶۸ مددجوی مشمول خدمت سربازی با هدف کمک به خانواده با معرفی کمیته امداد استان زنجان به نزدیک‌ترین یگان به محل سکونت خود منتقل‌شده‌اند ادامه داد: براساس آمار‌های موجود ۶۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد نیز از معافیت سربازی و کاهش تعرفه خدمت سربازی در سال گذشته استفاده کرده اند.

وی همچنین ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده است با ایجاد اشتغال برای مددجویان بهره‌مند از خدمت معافیت سربازی زمینه توانمندسازی آن‌ها از این طریق فراهم شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها