بهترین لپ‌تاپ‌ها از نظر عمر باتری

عمر باتری و نگه‌داری شارژ آن یکی از موارد مهم در دسته بندی لپ‌تاپ‌ها است .یک لپ‌تاپ نسبتا خوب باید حداقل ۵ ساعت شارژ باتری نگه دارد و یک مدل عالی در تمام طول روز شما را با وب گردی ٬‌ چک کردن ایمیل ٬ آپدیت سوشیال نت‌ورک‌ها و یک سری کارهای دیگر همراهی خواهد کرد .

در زیر گروهی از نت‌بوک‌ها و نوت‌بوک‌های پرتابل که بیش از ۷ ساعت شارژ نگه می‌دارند معرفی می‌شوند .تمام این مدل‌ها قادرند با ۴۰٪ brightness زمان تخمین شده‌ی خود را به‌طور مداوم درحال وبگردی کار کنند .در لیست زیر همه نوع لپ‌تاپ با مشخصات گوناگون برای کسانی که یک نت‌بوک ۲۹۰ دلاری یا یک لپ‌تاپ فوق پرتابل با باتری ۹ سلولی قوی برای بیزنس یا بازی می‌خواهند یافت می‌شود .

Samsung NC110

سامسونگ نت‌بوک ۱۰ اینچی خود را برای رقابت با تاچ‌پد ارتقا داده شده و دیگر لپ‌تاپ‌های دارای عمر ۷ ساعت آپدیت کرده است .مدل NC110 سامسونگ یکی از برترین نت‌بوک‌ها است که از نظر قیمت و مشخصات رقیب سختی برای دیگر مدل‌های شرکت‌های مختلف می‌باشد .سیاست شرکت سامسونگ در ارائه محصولات با امکانات بالا و قیمت ارزان باعث بوجود آمدن بازار رقابتی در خیلی محصولات شده است .این نت‌بوک درحال حاظر $۴۶۹٫۰۰ قیمت دارد .

 

Panasonic Toughbook S9

Toughbook S9پاناسونیک لپ‌تاپی با بدنه‌ی ضد ضربه ٬ وزن کمتر از ۱٫۳ کیلوگرم و طراحی متفاوت یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های نگه دارنده‌ی شارژ باتری می‌باشد .این لپ‌تاپ ۱۲ اینچی قدرتمند تقریبا ۱۰ ساعت باتری نگه می‌دارد و البته قیمت آن نیز $۲,۶۴۹٫۰۰ می‌باشد .

 

Lenovo ThinkPad X220

پردازنده سریع Core i5 ٬ صفحه کلید با طراحی خوب و باتری ۹ سلولی که بیش از ۲۰ ساعت شارژ نگه میدارد Lenovo ThinkPad X220 را در صدر بهترین‌ لپ‌تاپ‌ها از نظر باتری قرار داده است .قیمت این لپ‌تاپ ۱۲٫۵ اینچی قوی $۱,۲۹۹٫۰۰ است .

 

MSI X370

شرکت MSI این لپ‌تاپ فوق پرتابل را با یک طراحی و گرافیک خوب و همچنین ۸ ساعت عمر باتری و یک قیمت متعادل عرضه می‌کند.این نت‌بوک سبک و نسبتا قوی قیمتی زیر ۶۰۰$ دارد .

 

Apple MacBook Pro (15 inch)

خوب نوبت به اپل رسید . آخرین مدل مک‌بوک پرو یکی از قوی‌ترین و بهترین نوت‌بوک‌های ۱۵ اینچی هست که شما می‌توانید بخرید .این لپ‌تاپ با قیمت تقریبا ۲۰۰۰$ ٬ مشخصات قوی و عمر باتری بیش از ۸ ساعت در لیست بهترین‌های دنیا قرار دارد .

 

Toshiba Mini NB505

با صرف هزینه ۲۹۹$ می‌توانید این نت‌بوک  را با ۷ ساعت و ۳۲ دقیقه عمر باتری در کنار کیبرد مستحکم و رنگبندی متنوع تهیه کنید . در حال حاظر که بازار تبلت‌ها بسیار داغ می‌باشد این نت‌بوک‌های ارزان قیمت ٬ کارا و پرتابل هنوز هم طرفدارانی دارند.کمتر کسی است که از تجربه ویندوز ۷ روی یک دیوایس ارزان قیمت و قابل حمل و نقل مثل Toshiba Mini NB505 بدش بیاید .

 

HP Mini 1103

این نت‌بوک HP با صدای با کیفیت ٬ کیبرد راحت و ۸٫۵ ساعت عمر باتری یک گزینه مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان است .قیمت این مدل هم درحال حاظر ۲۹۹$ است .

Apple MacBook Pro (13-inch)

مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی با قیمت ۱٫۲۰۰$ ٬ سرعت زیاد و پردازنده‌ی قوی هم توانایی نگه داری شارژ بالای ۷ ساعت را دارد .

 

Dell Latitude E6420

خوب ٬‌آخرین مورد هم از شرکت Dell است .نوت‌بوک ۱۴ اینچی تجاری دل با ظاهر آلومینیومی و بدنه نرم می‌توانید در کافی‌شاپ یا تخت خواب به خوبی مورد استفاده قرار گیرد .مورد بهتر اینکه  Latitude E6420 تقریبا نزدیک به ۹ ساعت عمر باتری خواهد داشت .

منبع ، ترجمه مهرداد نایب

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها