بکارگیری ۵ هزار فناور متخصص در سال آینده

سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناور بخش خصوصی در حوزه ساخت و تجهیز مراکز تحقیقاتی و فناوری پارک فناوری پردیس، در تابستان سال جاری، بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال بوده است.
به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا اکبر قنبرپور، مدیر امور واحدهای فناور پارک فناوری پردیس با اعلام این مطلب افزود: در فصل تابستان ۸ واحد فناور جدید در پارک فناوری پردیس مستقر شده‌اند که از این تعداد، ۴ واحد فناور در بخش اراضی و ۴ واحد فناور در مرکز فناوری معراج (ساختمان چند مستاجره) مستقر شده‌اند.
قنبرپور در ادامه اظهار داشت: از میان ۷۶ شرکت عضو در بخش اراضی، ۹ شرکت در سه ماهه دوم سال جاری به عضویت پارک درآمده‌اند که طی همین مدت ۱۶ شرکت به صورت کامل در پارک مستقر شده‌اند و انتظار می‌رود ۶۰ شرکتی که در حال ساخت واحدهای تحقیقاتی خود هستند، تا پایان سال آینده به صورت کامل در پارک استقرار یابند.
قنبرپور در ادامه با بیان این که در سه ماهه دوم سال جاری تعداد ۱۱۰ متخصص و فناور به شاغلین در پارک افزوده شده است، اعلام کرد: با اشتغال این افراد در پارک، جمع پرسنل متخصص مستقر در پارک به ۷۳۰ نفر رسیده است.
وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تحقق حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش بنیان، اشتغال ۵ هزار نیروی متخصص در فاز نخست پارک فناوری پردیس در سال آینده را قطعی دانست و یادآور شد: فاز دوم پارک فناوری پردیس با عنوان «پردیس دانش» در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار با هدف پاسخگویی به تقاضای استقرار شرکت‌های دانش بنیان جدید راه‌اندازی شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها