بزرگترین آزمون استخدامی آموزش و پرورش روز جمعه آینده ۷ خرداد برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش هنگام بازدید از نحوه برگزاری آزمون مرحله دوم دوره راهنمایی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان گفت: جمعه آینده بزرگ‌ترین آزمون استخدامی در تاریخ آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی بابایی با حضور در دبیرستان الغدیر منطقه سه تهران از نحوه برگزاری آزمون ورودی مرحله دوم دوره راهنمایی سمپاد بازدید کرد.
وی در حاشیه این دیدار اعلام کرد: در مرحله اول آزمون ورودی دوره راهنمایی مدارس سمپاد ۱۸۷ هزار نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۱۶۷ نفر در مرحله دوم پذیرفته شدند.
حاجی بابایی در ادامه یادآور شد: نتیجه آزمون ورودی دوره راهنمایی مدارس سمپاد نیمه اول تیر اعلام خواهد شد…

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌ انتخاب نخبگان را با استانداردهای بین‌المللی هماهنگ خواهیم کرد تا آموزش و پرورش تخصصی‌تر و کیفی‌تر شود.
حاجی بابایی افزود: این آزمون توسط مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و سازمان استعدادهای درخشان انجام شده است و می‌توان گفت آزمون دارای ظریب اطمینان بسیار بالایی است. همه کسانی که در آزمون شرکت کرده‌اند بدانند آنچه که علامت زده‌اند نمره خواهند گرفت.
وی گفت: مراکز استعدادهای درخشان از نظر معلم، فضای آموزشی، تجهیزات و فوق برنامه از مدارس برتر کشور هستند و کسانی که وارد مراکز سمپاد می‌شوند با امکانات بسیار خوب و کلاس‌های عالی می‌توانند به راحتی وارد دانشگاه شوند.
حاجی بابایی افزود: جمعه آینده دو آزمون بزرگ که در تاریخ آموزش و پرورش کم نظیر است برگزار می‌شود. صبح جمعه ۱۲ هزار نفر از فرهنگیان برای اعزام به خارج و بعدازظهر همان روز ۶۳۸ هزار نفر در آزمون استخدام ۴۰ هزار نفری شرکت خواهند کرد.
وی در پایان با تأکید بر اینکه برترین‌ها و نخبگان وارد آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: در رشته‌های گوناگون تعداد افراد شرکت‌کننده به گونه‌ای است که به ازای هر ۱۷ نفر، یک نفر می‌تواند وارد آموزش و پرورش شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها