برگزاری «آزمون سنجش علمی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین»

۱۷شهریور؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون سنجش علمی کارکنان کاسپین

کاسپین نیروی انسانی شاغل در تعاونی‌های منحله هشتگانه  را از طریق آزمون علمی ساماندهی میکند

به گزارش روابط عمومی کاسپین، این موسسه با مصوبه هیأت مدیره و با هدف ساماندهی نیروی انسانی موسسه، آزمون سنجش علمی برای جذب نیروهای واجد شرایط تعاونی­ های منحله هشتگانه را برگزار می­ کند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این آزمون کارکنان بخش‌های مختلف تعاونی‌های منحله فرشتگان، امید جلین گرگان، عام کشاورزان مازندران، دامداران وکشاورزان کرمانشاه، بدر توس، پیوند، الزهرا و حسنات اصفهان و یا موسسه اعتباری کاسپین هستند که در تاریخ ثبت نام جزو کارکنان بیمه شده موسسه محسوب می­ شوند.

این اقدام در راستای شناسایی منابع انسانی ماهر برای ارائه خدمات بهینه در دستور کار معاونت توسعه منابع این موسسه قرار گرفته است که تاریخ برگزاری آزمون مربوطه روز ۹۶/۶/۲۴ می­ باشد و ثبت نام  به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه سال جاری آغاز و به مدت پنج روز از طریق وب سایت رسمی موسسه به نشانی WWW.CASPIANCI.IR ادامه خواهد داشت.

کارت ورود به جلسه شرکت کنندگان (حاوی اطلاعات فردی، زمان و مکان آزمون) در تاریخ ۲۲ تا ۲۳شهریور از طریق سامانه منابع انسانی در نشانی یاد شده قابل دسترسی است.

گفتنی است کارکنان پس از قبولی در آزمون کتبی، با در نظر گرفتن شرایط مصوب هیئت مدیره و سپری کردن مراحل جذب (معاینه‌های پزشکی و مصاحبه) وگزینش در مشاغل مدیریتی، تخصصی، اجرایی و خدماتی مشغول به کار خواهند شد.

شایان ذکر است مستخدمین بازنشسته در هر رده شغلی از شمول این دعوتنامه مستثنی هستند و به زودی روش­های به­ کارگیری آنان در اطلاعیه­ ای اعلام خواهد شد.

◄برای مطالعه شرایط کامل این آزمون اینجا کلیک کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها