برگزاری آزمون استخدام شرکت نفتی در دهلران

فرماندار دهلران از برگزاری آزمون استخدامی برای پذیرش ۱۵۰ نفر در شرکت ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران خبر داد.
به گزارش نسیم دهلران، “حسینعلی موسوی” فرماندار دهلران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: شهرستان دهلران در حوزه نفت و گاز دارای قابلیت های بسیار بزرگی است و این قابلیت ها باعث شده تا چشم امید جوانان تحصیل کرده بیکار به این حوزه باشد.
وی افزود: در همین راستا قرار است ۱۵۰ نفر نیرو در شرکت ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران استخدام شود.
فرماندار دهلران تصریح نمود: استخدام این افراد از طریق آزمون و سیر مراحل مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: قرار بر این شده که در آبان ماه سال جاری جوانانی که رشته تحصیلی مرتبط با نیاز این شرکت دارند در آبان ماه ثبت نام نمایند و در آذر ماه از آنها آزمون گرفته شود.
موسوی ابراز نمود: مسئول برگزاری این آزمون که برای اولین بار است در تاریخ دهلران اتفاق می افتد، دانشگاه شهید بهشتی می باشد و برای کاهش هزینه هایی چون ایاب و ذهاب افراد شرکت کننده و… قرار است که آزمون در مرکز شهرستان دهلران برگزار شود.
وی بیان نمود: پس از آزمون و سیر مراحل مصاحبه و گزینش، قبول شدگان نهایی اول اردیبهشت ماه سال ۹۸ به استخدام رسمی شرکت ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران در خواهند آمد.
فرماندار دهلران عنوان کرد: در آزمون اولیه دو برابر ظرفیت قبول خواهند شد که از مجموع ۳۰۰ نفری که در آزمون قبول می شوند ۱۵۰ نفر نهایتاً جذب خواهد شد.
وی گفت: طی تصمیمی که از سوی مدیران ان جی ال ۳۱۰۰ گرفته شده، در این آزمون فقط افراد ساکن در شهرهای حوزه جنوبی استان ایلام می توانند شرکت کنند.
موسوی در جلسه ای با مدیران ان جی ال ۳۱۰۰ تاکید نمود: باید برای دهلران که این شرکت در آن دایر شده است با توجه به گستردگی، تعداد جمعیت بیشتر و دارا بودن ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک، تفاوت و درصد بیشتر قائل شوید.
قرار است آزمون استخدامی ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران توسط دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان انجام بگیرد که توضیحاتی چون نوع رشته های تحصیلی مورد نیاز و.. بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها