برگزاری آزمون استخدامی پذیرش ۲۲۰ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

در راستای اجرای برنامه تحول سلامت در حوزه بهداشت و با استناد به مجوز معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آزمون پذیرش ۲۰۰ بهورز جهت خانه های بهداشت زیر پوشش برگزار شد.

به گزارش وب دا، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این آزمون با توجه به اولویت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق محروم و مناطق روستایی، بر اساس آگهی پذیرش بهورزی از بین داوطلبان بومی در یک فضای رقابتی برگزارشد.

دکتر محمد حسن درخشان رعایت عدالت استخدامی، شایسته گزینی و سنجش توانمندیهای عمومی و تخصصی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و احراز صلاحیت های عمومی را از بخشهای مد نظر این آزمون برشمرد.

دکتر درخشان؛ تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را ۱۰۰۱ نفر  اعلام نمود و گفت: این آزمون در ۸ حوزه تعیین شده درشهرستان های کاشمر، مشهد یک و دو ، باخرز، خواف، بردسکن، قوچان و سرخس بطور همزمان با حضور نماینده های آموزش بهورزی معاونت بهداشت، مسولین حراست و کارشناس مسئولان گسترش و مدیران آموزش بهورزی شهرستان های فوق برگزار گردید.

 شایان ذکر است پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه وطی مراحل گزینش، به مراکز آموزش بهورزی جهت گذراندن دوره آموزشی بهورزی به مدت دو سال و  سپس برای خدمت در خانه های بهداشت مورد نیاز معرفی می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها