برگزاری آزمون استخدامی مشترک دستگاههای اجرایی در خراسان رضوی

کوکب موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این آزمون در راستای عدالت محوری، جذب نیروی متخصص، تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام دستگاههای اجرایی کشور است.
وی ادامه داد: در این آزمون ۴۰۰ هزار نفر از سراسر کشور ثبت نام کرده اند. تعداد ثبت نام کنندگان آزمون در خراسان رضوی ۲ هزار و ۲۸۰ نفر است که در شهرهای مشهد، تربت حیدریه و سبزوار با یکدیگر رقابت کردند.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی سهمیه دستگاههای اجرایی استان را در این آزمون ۳۴۲ نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد ۱۶۹ نفر مرد،۱۳۰ نفر زن و ۴۳ نفر نیز (براساس نمره آزمون) به هردو گروه مردان و زنان اختصاص می یابد.
وی گفت: در این آزمون مشاغل اختصاصی مشمولان سهمیه ۲۵ درصدی دستگاههای اجرایی استان ۲۴ عنوان شغلی و سهمیه آزاد و پنج درصد ایثارگران و معلولان عادی نیز ۳۳ عنوان شغلی است.
موسوی افزود: نتایج پذیرفته گان این آزمون نیمه دوم شهریور ماه در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها