برنامه ریزی برای جذب دانشجوی دکترا در دانشکده نفت تهران

رئیس دانشکده نفت تهران از برنامه ریزی بلندمدت این دانشکده برای جذب دانشجو در مقطع دکترا خبر داد.
عبدالنبی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار شانا، با اعلام این خبر افزود: با اضافه شدن ۴٠ دانشجو در رشته های جدید مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده از سال جاری، تعداد کل دانشجویان دانشکده نفت تهران به ٢٧٠ نفر بالغ شده است.
وی درباره رشته های جدید این دانشکده گفت: رشته های اقتصاد نفت و گاز، حقوق نفت و گاز، مدیریت مخازن هیدروکربوری و مدیریت مالی نفت و گاز (گرایش سرمایه گذاری تامین مالی و سرمایه گذاری در نفت و گاز) رشته هایی هستند که دانشکده نفت تهران، مجوز راه اندازی آنها را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرده است .
هاشمی با بیان اینکه در سال جاری در هر یک از این رشته ها ١٠ نفر  جذب شده اند، ادامه داد: دانشکده نفت تهران راه اندازی مقطع دکترا را نیز در برنامه خود پیش بینی کرده است.
وی تصریح کرد: طبق قانون، راه اندازی مقطع دکترا در هر دانشگاه منوط به فارغ التحصیلی دانشجویان در دو دوره کارشناسی ارشد آن دانشگاه است و به این ترتیب پس از تحقق این مهم، برای دریافت مجوز جذب دانشجو در مقطع دکترا اقدام خواهیم کرد.
هاشمی با اشاره به اینکه جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در دو رشته جدید در دانشکده نفت محمود آباد و دانشکده نفت اهواز نیز از سال جاری کلید خورده است، گفت: هم اکنون بیش از ٢ هزار و ١٠٠ نفر دانشجو در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در چهار دانشکده دانشگاه صنعت نفت تحصیل می کنند.
به گزارش شانا، به تازگی نیز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پذیرش دانشجو در رشته مهندسی عمران- مهندسی سازه‌های دریایی در مقطع کارشناسی‌ارشد در دانشکده علوم دریایی محمودآباد دانشگاه صنعت نفت موافقت به عمل آورده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها