برنامه ریزی برای استخدام جوانان شاغل درشوراهای حل اختلاف

رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشورتعداد شاغلان جوان تحصیلکرده در شوراهای حل اختلاف کشور را ۱۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده ۲۰ درصد پذیرفته شدگان آزمون استخدام قوه قضائیه یعنی ۱۲۰۰ نفر را شاغلان شوراهای حل اختلاف  دربر خواهد گرفت.

احمدی درمراسم بهره برداری از ساختمان مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف یزد تاکید کرد: در قانون جدید شوراها پیش بینی کردیم قوه قضاییه تمامی استخدام ها یا حداقل ۵۰ در صد استخدام های خود را از مجموعه شوراهای حل اختلاف انتخاب کندوامیدواریم با تصویت قانون جدید شوراها این مهم محقق شود.

معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز شوراهای حل اختلاف همچنین افزود: ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار پرونده قضایی به مجموعه شوراها وارد شدکه همین میزان پرونده نیز  در شوراهای حل اختلاف کشورمختومه شد  که  این مهم نشان می دهد این شوراها توانسته بار سنگینی از رسیدگی های دادگاه های کشور را کم کند .

احمدی میانجی با اشاره به اینکه اصل کار شورا ها بر ایجاد صلح و سازش در دعاویست و این شورا توانسته با بهره گیری از ریش سفیدان و افراد با نفوذ جامعه بسیاری از دعاوی را به صلح و سازش ترغیب کند افزود: همین امر نیز نشان می دهد کار شوراها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

وی همچنین به اتمام دوره زمانی اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف در سال ۹۷ اشاره و تاکید کرد با تصویب نهایی این قانون در سال جاری در مجلس شورای اسلامی فعالیت این شوراها تثبیت شود.

حبیبی رییس کل دادگستری استان هم در این مراسم ساماندهی مکانی شعب شوراهای حل اختلاف را امری ضروری در دستگاه قضایی استان دانست و تاکید کرد: شورای حل اختلاف استان از جمله شوراهای موفق کشور بوده که توانسته در زمینه صلح و سازش دعاوی خوب عمل کند .

ساختمان مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف یزد در زیر بنای ۲ هزار متر مربع و در۴ طبقه با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال ساخته شده و مجموعه اداری ، یک شعبه اجرای احکام و ۹شعبه شوراهای حل اختلاف یزد  به صورت متمرکز در این مجتمع خدمت رسانی خواهند کرد .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها