بررسی کسب درآمد از طریق اینترنت

دوستانی که در جریان فعالیت سایت استخدام هستند، می دانند که هدف اصلی و اولیه ما اطلاع رسانی اشتغال و کاریابی می باشد، تا جایی که در توان داشتیم سعی کردیم وظیفه خود در مورد اطلاع رسانی بموقع و مناسب را انجام دهیم، و تعداد مشترکان سایت استخدام که در حال حاضر (۹۰/۳/۲۶) تعداد ۵۹،۱۶۷ نفر را شامل می شود گویای همین مطلب هست.

یکی دیگر از اهداف مدیریت سایت استخدام کمک به متقاضیان جهت تامین برخی هزینه های جاری افراد می باشد، و با توجه به تعداد زیاد فارغ التحصیلان دانشگاهی و دیگر متقاضیان، تامین فرصت های شغلی برای این افراد سخت شده است. اکثر مشترکان بعد از عدم دستیابی به شغل مناسب از طریق مراجعه حضوری به ادارات و ارگانها و شرکتهای خصوصی، جستجوی اینترنتی را جایگزین اقدامات عملی خود می کنند، و ما نیز سعی می کنیم در کنار اطلاع رسانی فرصت های شغلی موجود، روشهای کسب درآمد اینترنتی را هم برای مشترکان معرفی کنیم.

قبول داریم وجود برخی سوءاستفاده ها در حوزه اینترنت،  ما را نسبت به تحقق اینگونه درآمدها بدبین کرده است، ولی معرفی سیستمهایی که در طی سالیان گذشته به بهترین نحو کسب درآمدهای چند صد هزار تومانی ماهانه را برای کاربران اینترنتی مهیا کرده اند می تواند ما را در رسیدن به اهداف یاری رساند، در متنهای قبلی شرکتهایی که اعتبار کافی در این مورد را داشته اند معرفی کرده ایم مانند سیستم پایگان و اکسین ادز که به نظرم در حال حاضر بهترین سایتها جهت کسب درآمد اینترنتی می باشد.
در کنار معرفی این سایتها سایتهایی هم در نوشته های قبلی معرفی شده که جزو سایتهای سیاه و به اصطلاح کلاهبردار عنوان شده اند.
از دوستان عزیز میخواهیم در صورتی که با سایتهایی کار می کنند که عملکرد گذشته شان گویای اعتبار کافی آنها برای شروع فعالیت و کسب درآمد اینترنتی می باشد، از طریق ایمیل [email protected] برای ما ارسال نمایند تا ضمن بررسی نحوه فعالیت آن نسبت به معرفی سایتها به همه دوستان اطلاع رسانی مناسب انجام شود.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها