باید در سهمیه استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی تجدید نظر شود

استاندار خراسان شمالی از تکمیل نشدن سهمیه استخدامی آموزش و پرورش استان در آزمون اخیر خبرداد و گفت: نامه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع به معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال می‌شود.

  بجنورد٬ محمدرضا صالحی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در آموزش و پرورش به کیفیت معلمان بسیار باید توجه کرد و آینده سازان کشور را باید به دست افرادی به روز  و با سواد سپرد زیرا رزومه علمی و عملی معلم برای دانش آموزان الگو است. دانش آموزان را نباید به حفظ کردن عادت دهیم چرا که دانش‌آموزان باید به سمت حرفه‌ای بودن گام‌ بردارند.

وی افزود: با توجه به گزارش آزمون استخدامی سال ۹۶ از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان٬ در برخی از رشته‌ها٬ ظرفیت سهمیه استان تکمیل نخواهد شد، بنابراین از سوی استان نامه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع به معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال می‌شود.

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: باید در جهت اعتلای فرهنگ جامعه اقدامات عملیاتی صورت بگیرد چرا که در مقام اجرا نمی‌شود هر کسی به سلیقه خودش کاری را انجام دهد.

وی در ارتباط با مراسم ملی روز عاشورا در شهرستان جاجرم نیز تصریح کرد: مراسم عزاداری حسینیه بزرگ جاجرم بسیار باشکوه و بی‌نظیر است. علاوه بر تماشای این مراسم در عزاداری نیز شریک بودیم. هیات مدیره حسینیه بزرگ جاجرم برای دریافت اعتبار ۱ میلیارد تومانی به این حسینیه٬ با اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی، هماهنگی و رایزنی لازم را داشته باشند.

صالحی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی تاکید کرد: برپایی نشست صمیمی با دانش آموزان بازارچه نوجوان خوارزمی در مرحله اول در دستور کار است.

وی در پایان افزود: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را جهت برگزاری هر چه بهتر بازارچه ی نوجوان خوارزمی از مدیرکل سیاسی و امنیتی خراسان شمالی را خواستارم.

حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش نیز در این جلسه اظهار داشت: هر سال تعداد بازنشسته‌ها در آموزش و پرورش افزایش می باید و اگر تعداد افراد جذب شده در آموزش و پرورش به حد نصاب نرسد٬ در آینده بسیار نزدیک با مشکلات عدیده‌ای رو به رو خواهیم شد.

خوش آینه معاون پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه افزود: پایین آوردن نمره علمی در رشته‌های مورد نیاز به ویژه در مناطق محروم و جابه‌جا کردن ردیف‌های مورد نیاز استخدام با سایر رشته‌ها از جمله پیشنهادها جهت افزایش جذب نیرو در آموزش و پرورش است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها