باید اشتغال دولتی به سمت اشتغال خصوصی حرکت کند/متوسط رشد کشور قابل قبول نیست

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک با اشاره به اینکه تجربه نشان داده درکوتاه‌مدت رشد‌هایی که درحوزه‌ی اشتغال و تولید به وجود می‌آید زمان‌بر بوده و به‌زودی تأثیرگذار نیست گفت: باید اشتغال دولتی به سمت اشتغال خصوصی حرکت کند، زیرا ما مسئول وضعیت نسل آینده هم هستیم.

ربیعی افزود: یکی از برنامه‌های دولت ایجاد اشتغال فراگیر و تثبیت اشتغال‌های موجود است که اشتغال را به سمت دستگاه‌هایی بکشاند که بتوانند در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر و روستا‌ها هم اشتغال ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: شناسایی بسته‌های پر کشش اشتغال در کشور و اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این بخش از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیاست‌گذار توسعه در کشور است و باید به‌درستی مسیر رشد کشور را هموار سازدادامه داد: نگاه به متوسط رشد کشور را باید تغییر دهیم و این اقدام نیاز به سخت‌کوشی داردو سخت کوشی باید از دولت آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه متوسط رشد کشور در حال حاضر رشد قابل قبولی نیست  تصریح کرد: با ایجاد اطمینان در توازن بین نرخ بانکی می‌توان پول را به سمت تولید و اشتغال سوق داد.

ربیعی با اشاره به اینکه استان مرکزی یک استان فرهنگی و علمی و کانون تحول سیاسی کشور است گفت: مدیران دولتی گفت‌وگو برای حل مسائل را در کشور از یاد نبرده اند ولازم است مسئولان استانی هم این مسیر را ادامه دهند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. بردیا گفت:

    شرکتای خصوصی که یا پول نمیدن یا با چندماه تاخیر میدن
    امنیت شغلی هم نداره

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها