بالاترین نرخ استخدام جهان در خاورمیانه و آفریقا

مدیران بیشتری در خاورمیانه و آفریقا نسبت به سایر نقاط جهان اعلام کردند در ۱۲ ماه گذشته افزایش استخدام داشته اند در حالی که مدیران آسیایی عنوان کرده اند در سال جاری شغل‌های بیشتری اضافه می کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پانزدهمین نظرسنجی سالانه جهانی از مدیران عامل شرکت‌ها که توسط شرکت پرایس واترهاوس کوپرز انجام گرفت، نشان داد بیش از نیمی از مدیران عامل مورد نظرسنجی انتظار دارند شمار کارمندانشان را در ۱۲ ماه آینده افزایش دهند البته این تصویر از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است و استخدام در بخش سرگرمی و رسانه بیش از هر بخش دیگری خواهد بود.

۴۰ درصد از مدیران عامل گفتند نسبت به رشد درآمد شرکتشان در ۱۲ ماه آینده مطمئن هستند که نسبت به ۴۸ درصد در سال گذشته کاهش یافته اما همچنان بالاتر از ۳۱ درصد در سال ۲۰۱۰ است.

بزرگ‌ترین افت اعتماد در اروپایی غربی بود که بحران بدهی دولتی گریبانگیر آن شده است. تنها یک چهارم مدیران عامل اروپایی گفتند نسبت به رشد درآمدشان مطمئن هستند که نسبت به حدود ۴۰ درصد در سال گذشته، کاهش چشمگیری یافته است.

اعتماد کوتاه مدت نیز در میان مدیران عامل در آسیا اقیانوسیه کاهش داشت و اعتماد در میان آنها از ۵۴ درصد در سال گذشته به ۴۲ درصد رسید. در آمریکا ۴۱ درصد از مدیران عامل نسبت به رشد کوتاه مدت مطمئن بودند که کمتر از ۴۵ درصد در سال گذشته است. اما اعتماد در میان مدیران عامل آفریقایی از ۵۰ درصد در سال گذشته به ۵۷ درصد افزایش داشت.

همچنین بزرگ‌ترین نگرانی مدیران عامل جهانی، نامعلومی رشد اقتصادی، بی ثباتی در بازارهای سرمایه، واکنش‌های دولتی به کسری و بار بدهی، بی ثبانی نرخ ارزی و مقررات بود.

نتایج این نظرسنجی که بر مبنای مصاحبه از هزار و ۲۵۸ مدیرعامل بود، در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس منتشر شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها