بازگشایی refahi.ir برای ثبت شماره حساب خانوارهای جدید

به گزارش اختصاصی “راهبردنیوز”،آن دسته از سرپرستان خانوار که در مرحله جدید، اطلاعات اقتصادی خانوار را در سایت مرکز آمار وارد کرده اند از امروز می توانند با مراجعه به سایت refahi.ir شماره حساب متمرکز را جهت دریافت یارانه نقدی ثبت کنند.

مرکز آمار ایران پس از دریافت اطلاعات اقتصادی ثبت نام کنندگان جدید و راستی آزمایی،اطلاعات خانوارها را برای ثبت شماره حساب در refahi.ir به وزارت رفاه و تامین اجتماعی ارسال کرده است

طبق آخرین گزارش ها،امروز یارانه نقدی ۲۳۷ هزار خانوار شامل ۶۲۳ هزار نفر جامانده از مرحله سوم واریزی،به حساب هایشان واریز و با این حساب پرونده مرحله سوم واریز یارانه نقدی هموطنان با موفقیت بسته شد.

گزارش راهبردنیوز حاکیست از امروز مقدمات کار برای پرداخت مرحله چهارم یارانه نقدی خانوارها که گفته می شود اوایل خردادماه واریز خواهد شد،شروع شده است.

شایان گفتن است که سایت refahi.ir برای ثبت شماره حساب سرپرستان خانوار جدید که اطلاعات اقتصادی خود را در مرکز امار درج کرده اند باز شده است.

مرکز آمار نیز اعلام کرد که مرحله چهارم ثبت نام از اطلاعات اقتصادی خانوار که از روز چهارم اردیبهشت ماه امسال برای مدت دو هفته شروع شد، تا روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها