بازنشستگان آموزش و پرورش ایلام دعوت بکار می شوند

علی بیرانوندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهرماه سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ بیش از ۶۰۰ نفر از فرهنگیان این استان که خدمت ۳۰ ساله آنها به پایان رسیده است، بازنشسته خواهند شد.
وی بدون اشاره به تعداد کمبود معلم در استان ادامه داد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در برخی رشته ها و مقاطع تحصیلی از جمله ابتدایی، متوسطه پسران و بویژه در شهرستان چرداول شماری از این افراد دوباره دعوت بکار شده یا بازنشستگی آنها که تا ۳۵ سال خدمت مجاز است، تمدید می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد: برای جبران کمبود معلم در برخی مدارس این استان علاوه بر دعوت از بازنشستگان از طریق پرداخت حق التدریس به سایر نیروها، جابجایی فرهنگیان و یا نیروهای حق التدریس آزاد که در گذشته بکارگیری شده اند، اقدام می شود.
بیرانوندی یادآور شد: با تمهیداتی که این اداره کل اندیشیده است هیچ کلاس درس بدون معلمی اول مهرماه در استان نخواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال داشتند، پیش بینی کرد این آمار در مهر ماه امسال تغییر محسوسی نداشته باشد.
دانش آموزان استان ایلام در یک هزار و ۳۰۰ واحد آموزشی به تحصیل اشتغال دارند و ۱۱ هزار و ۳۰۰ فرهنگی وظیفه آموزش این افراد را بر عهده دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار: حسن کهزادیان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها