ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در آذربایجان شرقی

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با اشاره به اجرای طرح ها و بسته های حمایتی دولت برای رونق اقتصادی، از ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در این استان خبرداد.

میر احد حسینی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح طرح ها و بسته های حمایتی دولت در جهت رونق اقتصادی ابراز داشت: امسال از محل اشتغال فراگیر ۲۰ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور اختصاص پیدا کرده و واحدهای تولیدی می توانند از این فرصت توسعه استفاده کنند.
وی افزود: سهم استانی آذربایجان شرقی در طرح توسعه اشتغال فراگیر، ۱۷۳ میلیارد تومان است.
حسینی همچنین تاکید کرد: طرح اشتغال فراگیر روستایی با اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان با تسیهیلات ۶ درصدی از دیگر طرح های دولت در جهت افزایش فرصت شغلی است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سهم آذربایجان شرقی در طرح اشتغال روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: ۲۸۰ میلیارد تومان طرح آماده و به بانک ها عامل ارسال کردیم که پیش بینی می شود در مجموع از محل اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی، امسال نزدیک به ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در صورتی که کارفرمایان فارغ التحصیلان دانشگاهی را به کار بگیرند، از پرداخت بیمه معاف خواهند بود و افراد مهارت آموز نیز بعد از اینکه مهارت لازم را کسب کردند می توانند برای خودشان واحد کسب و کار مستقل ایجاد کنند که در این زمینه نیز از محل اعتبارات خوداشتغالی و مشاغل خانگی حمایت می شوند.
حسینی از پرداخت تسهیلات نوسازی ماشین آلات صنعتی خبر داد و اظهار داشت: اختصاص ۱۰ هزار میلارد تومان برای نوسازی ماشین آلات صنعتی، گامی مهم در جهت رونق تولید داخلی است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی افزود: سهم استان آذربایجان شرقی در این طرح، ۴۴۰ میلیارد تومان است که با اجرای کامل این طرح ها و بسته های حمایتی، تا پایان امسال ۵۰ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها