ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲ هزار نفر در سال ۹۸

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲ هزار جوان در سراسر کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های اشتغال جوانان اظهار کرد: با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان توانستیم برای اولین بار در وزارت ورزش، طرح اشتغال جوانان را شکل دهیم.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال مستقیم برای جوانان در حوزه وزارت ورزش و جوانان نیست، افزود: سال گذشته با کمک‌های فنی و اعتباری توانستیم اشتغال مستقیم در حوزه جوانان را ایجاد کنیم.
تندگویان ادامه داد: تشکل‌ها طرح‌های خود را به استان‌ها اعلام کردند و در این زمینه کمیته‌ای تشکیل شد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در کل کشور از ابتدای سال ۱۳۰ میلیارد تومان از مجموعه دو عامل پرداخت انجام دادیم، ادامه داد: این اقدام صندوق کارآفرینی امید با بازپرداخت ۴ درصد و بانک رسالت با بازپرداخت ۲ درصد، صورت گرفت.
تندگویان گفت: مقرر شده که امسال برای ۲ هزار نفر در سراسر کشور اشتغال مستقیم ایجاد شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از این اعتبارات برای توسعه طرح‌های جوانان بوده است، افزود: از سال گذشته هفته جوان را به ماه تابان تبدیل کردیم، همچنین ما تا ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۰۰۰ برنامه در سطح روستا‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با دستور وزیر ورزش، رویکرد هفته جوان به منظور کمک به سیل زدگان تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه جمع آوری اقلام و اعزام نیرو‌ها به استان‌های سیل‌زده را از روز شنبه (۲۴ فروردین ماه) آغاز کردیم، افزود: بسیاری از استان‌ها اعلام کردند که به نیرو‌های متخصص نیاز دارند.
تندگویان ادامه داد: طی روز گذشته یک جشن ۳ هزار نفری در یک منطقه سیل زده در استان گلستان برگزار شد.
بیشتر بخوانید: مشکل اصلی جوانان اشتغال است/ مسئولان صندلی‌ها را به جوانان تحویل دهند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دفاتر مشاوره کل کشور را فعال کرده‌ایم و از دو هفته آینده مشاوران خود را با همکاری بهزیستی و هلال احمر به مناطق سیل‌زده جهت رسیدگی به امور روانی سیل زدگان اعزام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه جوان‌ها بزرگترین سرمایه ما در زمان بحران هستند، گفت: تشکیل سازمان جوانان در کمیسیون‌های اصلی و فرعی مجلس رای دریافت کرده است و امیدواریم با توجه به بیانیه گام دوم رهبری، این اتفاق برای حوزه جوانان رخ دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها