اولین تصاویر و جزئیات منتشر شده از مایکروسافت آفیس ۱۵

تنها یک ماه پس از آنکه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰ که اصطلاحاً Office 14 نیز خوانده می شود به صورت RTM منتشر شد و تقریباً ۲ ماه پس از آنکه این محصول در فروشگاه ها برای خرید عرضه گردید، شایعاتی پیرامون نسخه آتی مایکروسافت آفیس در اینترنت پخش گردید.

مجموعه آفیس جدید مایکروسافت، آفیس ۲۰۱۴ خواهد بود که به آن Office 15 نیز می گویند.

اولین بار سایت روسی Softpedia از طریق کاربری با نام مستعار Wzor توانست به یک نسخه اولیه (Pre-Alpha) از آفیس ۲۰۱۴ دست پیدا کند. در تصاویری که پس از آن منتشر شد افزوده شدن ۲ امکان جدید برای کارشناسان قابل توجه بود.

اولین ویژگی جدید افزوده شده به آفیس ۱۵ گزینه “Microsoft Limestone Test Application” می باشد که قبلاً مایکروسافت آنرا به نسخه آزمایشی آفیس ۲۰۱۰ اضافه کرده بود. در رابطه با این ابزار و کاری که قرار است انجام دهد اطلاعات زیادی در دست نیست تنها همانکه مایکروسافت مدتی آنرا در نسخه های آزمایشی آفیس ۲۰۱۰ قرار داد و سپس تصمیم به حذف آن گرفت.

به گفته Softpedia مایکروسافت قصد دارد سیستم KMS را به آفیس ۱۵ اضافه نماید که در حقیقت جهت فعال سازی و رجیستر نمودن آسانتر آفیس ۲۰۱۴ مورد استفاده قرار می گیرد.

گفته می شود مایکروسافت آفیس ۱۵ برای انتشار در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده است یعنی همزمان با ارائه ویندوز ۸ که نسل آتی سیستم عامل های مایکروسافت می باشد.

منبع : winbeta.net

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها