اولویت استخدام با نیروهای بومی شهرستان راور باشد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیر عامل کارخانه فولاد شهرستان راور تاکید کرد: اولویت استخدام کارخانه فولاد راور باید با نیروهای بومی این شهرستان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدرضا پورابراهیمی طی نامه ای به مدیرعامل کارخانه فولاد شهرستان راور ضمن تاکید بر اولویت استخدام این کارخانه با نیروهای بومی شهرستان راور خواستار تسریع در روند ساخت این کارخانه شد.
نماینده مردم کرمان و راور در این نامه آورده است: با عنایت به توافقات انجام شده در نشست مورخ ۱۱/۵/۹۶ با موضوع حل مشکل LC (گشایش اعتبار) و نیز هماهنگی انجام شده جهت استخدام نیروی انسانی مورد نیاز کارخانه فولاد شهرستان راور به اطلاع می‌رساند با توجه به توافقات صورت‌ گرفته مبنی بر در اولویت قرار گرفتن استخدام جوانان بومی شهرستان راور متاسفانه اعلام آگهی استخدام مذکور بر اساس توافق انجام شده نبوده است.
در بخش دیگری از این نامه پورابراهیمی تاکید کرده که استخدام نیروهای کارخانه فولاد شهرستان راور باید با اولویت جوانان بومی شهرستان راور باشد.
شایان ذکر است با توجه به مکاتبه انجام شده پورابراهیمی با مهندس کرمی مدیر کارخانه فولاد شهرستان راور و موافقت ایشان استخدام نیرو در این کارخانه با اولویت نیروهای بومی شهرستان راور انجام می شود.
همچنین با توجه به پی گیری های انجام شده در خصوص موضوع ساخت پروژه کارخانه فولاد شهرستان راور گشایش خط اعتباری LC (ال سی) برای خریداری ماشین الات این کارخانه توسط بانک تجارت صورت گرفته است و از ابتدای سال آینده در سال ۹۷ کارخانه فولاد شهرستان راور در فاز نخست با ظرفیت ۱۰۰هزار تن و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر کار خود را شروع خواهد کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها