انتشار آگهی استخدام آموزش و پرورش استان تهران در سال ۸۹، اوایل هفته آینده

انتشار آگهی استخدام آموزش و پرورش استان تهران اوایل هفته آینده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، زمان انتشار آگهی استخدام در این سازمان را اوایل هفته آینده ذکر کرد.
علی یزدیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: آگهی استخدام در سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اوایل هفته آینده در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام برای استخدام در سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از هفته آینده آغاز می‌شود که بعد از انتشار آگهی، داوطلبانی که شرایط لازم برای استخدام را دارند بر اساس اطلاعات مندرج در این آگهی برای ثبت‌نام اقدام می‌کنند…

یزدیخواه در این خصوص که نسبت جنسیتی در ثبت‌نام چگونه است، گفت: برای استخدام در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هم جنسیت مرد و هم جنسیت زن می‌توانند ثبت‌نام کند.
وی ادامه داد: سه‌پنجم ظرفیت استخدام امسال سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به جنسیت مرد و دو‌سوم نیز به جنسیت زن تعلق دارد.

بر اساس این گزارش، مدرک تحصیلی مورد نظر کارشناسی و بالاتر است و رشته‌های مجاز برای آزمون گروه پرورشی شامل‌های شاخه‌های علوم تربیتی، مشاوره، علوم اسلامی و رشته‌های حوزوی است.

بنابراین گزارش، دروس عمومی ویژه آزمون استخدام نیروهای آزاد جهت امور پرورشی شامل زبان و ادبیات فارسی، آیین نگارش، زبان انگلیسی، ریاضی و آمار مقدماتی، دانش عمومی کامپیوتر، معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و هوش و استعدادهای ویژه است.

این گزارش می‌افزاید: دروس اختصاصی نیروهای آزاد جهت امور پرورشی شامل کتاب تعلیم و تربیت در اسلام نوشته شهید مرتضی مطهری و کتاب گامی در مسیر تربیت اسلامی (جلد ۱) نوشته رجبعلی مظلومی است. دروس تخصصی آزمون نیروهای حق‌التدریس نیز شامل کتاب تعلیم و تربیت در اسلام (بخش اول کتاب) تألیف شهید مرتضی مطهری و کتاب کلیات روش‌ها و فنون تدریس تألیف امان‌الله صفوی(که در مراکز تربیت معلم تدریس می‌شود) است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها