امکان برقراری مکالمه صوتی از طریق Gmail

شرکت گوگل امکان برقراری مکالمه صوتی را برای کاربران سرویس پست‌الکترونیکی Gmail راه‌اندازی کرد.

گفتنی است با استفاده از این سرویس کاربران Gmail قادر خواهند بود تا با شماره تلفن‌های خطوط تلفن ثابت تماس برقرار کنند.

به این ترتیب دارندگان حساب پست‌الکرونیکی Gmail می‌توانند از طریق حساب کاربری خود با گرفتن شماره تلفن مورد نظر، روی این سرویس مکالمات صوتی خود را انجام دهند. همچنین گوگل این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با داشتن شماره اختصاصی برای مکالمات صوتی روی پست‌الکترونیکی خود که گوگل برای کاربران تعیین می‌کند، به تماس‌های دریافتی از سایر کاربران خطوط تلفنی نیز پاسخ دهند.

سرویس مکالمات صوتی گوگل به صورت مجزا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در صورت تمایل کاربران می‌توانند سرویس پست‌الکترونیکی Gmail خود را با سرویس مکالمات صوتی گوگل مرتبط سازند و به این ترتیب در حساب کاربری Gmail خود صندوق صوتی ایجاد نمایند و به‌ تماس‌های دریافتی سایر کاربران نیز پاسخ صوتی دهند.

سرویس مکالمات صوتی گوگل در مرحله نخست به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است. به گفته مسئولان این شرکت، سرویس پست صوتی برای تماس از کشور ایالات متحده و کانادا و تماس‌های داخلی این کشورها رایگان خواهد بود و برای سایر کشورها به صورت هر دقیقه ۲ سنت محاسبه خواهد شد. البته برقراری تماس‌های بین‌المللی متناسب با نرخ اعلام شده روی سرویس مکالمات صوتی گوگل محاسبه خواهد شد.

به گزارش همکاران سیستم، این سرویس چندی پیش برای کاربران ایالات متحده و کانادا راه‌اندازی شده است و مسئولان گوگل تاکنون زمان مشخصی برای عرضه این سرویس برای کاربران سایر کشورها اعلام نکرده‌اند.

منبع : winbeta.net

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها