امکان اصلاح اطلاعات «آزمون وکالت و کارشناسان» فراهم شده است

امکان اصلاح اطلاعات «آزمون وکالت و کارشناسان» فراهم شده است
مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه اعلام کرد که شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت و کارشناسان این مرکز می‌توانند برای اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار بازارکار،‌ این مرکز در اطلاعیه‌ای شماره ۶ خود آورده است: «ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت در آزمون وکالت و کارشناسان رسمی سال ۱۳۹۰، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند آن دسته از داوطلبان آزمون وکلا و کارشناسان قوه قضاییه که موفق به ویرایش فرم ثبت نام اینترنتی خود نشده‌اند، از یکم لغایت ۳ اسفند سال۹۰ با وارد کردن کد رهگیری در سایت ثبت‌نام می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات و مشخصات خود به غیر از رشته شغلی اقدام کنند. جهت ویرایش به وب سایت آزمون مراجعه شود. بدیهی است این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود».
بر اساس این گزارش، زمان برگزاری آزمون وکالت مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۹ اسفند در نوبت صبح خواهد بود و زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی نوبت بعدازظهر همان روز است.
داوطلبان جهت اخذ کارت ورود به جلسه نیز می‌توانند از ۱۰ لغایت ۱۷ اسفند۱۳۹۰ به وب سایت آزمون این مرکز به آدرس judiciarybar.irمراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها