الزام وزارت نفت به جذب دانشجویان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت

الزام وزارت نفت به جذب دانشجویان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت
در پی شکایات دانشجویان دانشگاه نفت، دیوان عدالت اداری وزارت نفت را مکلف به جذب این دانشجویان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که در ماه‌های گذشته بارها نسبت به وضعیت نامشخص استخدامی خود اعتراض کرده‌اند، در نهایت به دیوان عدالت اداری شکایت بردند.
دیوان عدالت اداری، در پی این شکایات، وزارت نفت را ملزم به جذب و استخدام دانشجویان گروه الف دانشگاه صنعت نفت کرد.
دانشجویان دانشگاه نفت در بیانیه ای که به همین منظور صادر کرده اند؛ نوشتند:
جناب آقای زنگنه وزیر‌ محترم نفت جنابعالی در جلسه ی رأی اعتماد خود در مجلس به مانند گذشته از تمکین وزارت نفت و خودتان به قانون سخن راندید و اعلام کردید که هرکسی با وزارت نفت مشکلی دارد به قوه قضائیه رجوع کند، مملکت قانون دارد و ما کاملاً تابع تصمیمات قوه قضائیه هستیم!
ما نیز جهت از بین بردن تمامی بهانه‌جویی‌های وزارت نفت، این سخنرانی شما را به فال نیک گرفته و به نمایندگی از جمع دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت، چندین فقره شکایت‌نامه به محکمه دیوان محترم عدالت اداری ارائه کردیم و با قانون مداری آن محکمه‌ی عدالت محور، رای مثبت اخذ کردیم که دیگر هیچ بهانه واهی از سمت وزارت نفت قابل پذیرش برای احدی نباشد.
طبق نص صریح رأی صادر شده، تمامی فرافکنی‌ها و دفاعیات وزارت نفت از دید قانون رد شده محسوب‌ می‌شوند و برخلاف آنچه تا به اکنون اعلام می‌کردید، استخدام گروه الف دانشگاه صنعت نفت به دلیل دوطرفه بودن تعهد اخذ شده در ابتدای دوران تحصیل و سایر مدارک متقن ارائه شده از جانب اینجانبان، برای وزارت فخیمه نفت کاملأ واجب و جزء اصلی تعهداتش می‌باشد و رأی به الزام استخدام این افراد صادر شده است. نکته مهم دیگری که در رأی صادره کاملأ مشخص ‌می‌باشد عدم وجاهت قانونی جذب عده‌ای از این افراد و عدم جذب عده‌ای دیگر است که وزارت نفت در زمان کنونی نیز همچنان اصرار به اجرای این عمل غیرقانونی دارد!/ ل.ق

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها