تصویر و مشخصات مالک سیستمهای تبلیغاتی clickfa.ir و persianhit.ir

پیرو مطالب قبلی ( کسب درآمد اینترنتی در ایران، سراب یا واقعیت؟ ، مشکلات مربوط به سایت www.toofanads.com ، و شناسایی مدیران سیستمهای تبلیغاتی ) در مورد مشکلات موجود در خصوص عدم پرداخت پورسانت نمایش دهندگان سیستمهای تبلیغاتی و با توجه به گزارشات رسیده، مشخص شده که مالکیت دو مورد از سیستمهای تبلیغاتی ( www.clickfa.ir  و www.persianhit.ir ) در اختیار تنها یک نفر بوده و مدیریت سیستمهای فوق صرفاً جهت سوء استفاده از عدم اطلاع رسانی درست به کاربران اینترنتی در مورد سیستمهای فوق در حال فعالیت می باشد.
به همین منظور مشخصات صاحب سیستمهای فوق جهت اطلاع کاربران درج می گردد تا دوستانی که مشکلی با سیستم فوق دارند نسبت به  پیگیری موضوع اقدام نمایند
نام و نام خانوادگی : عباس منفرد
شماره تلفن :۹۳۵۴۳۵۳۹۴۴
ایمیل:[email protected]
آدرس : مشهد – وکیل آباد – خیابان هاشمیه -پلاک ۶

این آدرس از روی گزارشاتی بوده که از دوستانمان در مشهد بدستمان رسیده، در صورتی که از مشترکان محترم مشهدی مان از ایشان اطلاعات دیگری دارند، لطفاً جهت انعکاس به همه دوستان آن را به سایت استخدام ارسال نمایند، تا افراد دیگری هم با صرف وقت زیاد با مشکل عدم پرداخت پورسانت روبرو نشوند.
لازم به یادآوری می باشد که بعد از پیگیریهای مکرر انجام یافته ( ایمیل، تماس تلفنی)، و اینکه ایشان به هیچ یک از آنها پاسخی ندادند مجبور به درج مشخصات ایشان شدیم.
قبلاً سایت  tablighinfo.com نیز نسبت به عدم پرداخت پورسانت تبلیغاتی این دو سایت هشدار داده بود.
تکمیلی:
دوست دیگری از طریق قسمت نظرات اطلاعات دیگری از آقای عباس منفرد را ارسال کرده که نشان می دهد نامبرده مدیریت سایت فروش persiancd2.com را هم در اختبار دارد که از طریق آن به سوء استفاده از کاربران اینترنتی ادامه می دهد.
شماره  تلفن دیگری که از نامبرده ثبت شده : ۵۰۸۰ ۸۰۶ ۰۹۱۵



ایمیلی که با آن در سایت
persiancd2.com به مشتریان پاسخ می دهد [email protected]  هست که معمولاً در صورت نیاز از این طریق هم می توانید پیگیری کنید.
عباس منفرد دانشجوی دانشگاه پیام نور مشهد بوده و در ارتباط با آن نیز وبلاگی درست کرده و در آن فعالیت می کند.
وبلاگهایی که عباس منفرد درست کرده:

http://pnm.blogsky.com
http://persiancd2.com
http://www.abbas-online.blogfa.com
http://payamnoor.iranblog.com

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها