افشای جزئیاتی از استخدام های بی حساب و کتاب در شهرداری تبریز/ استخدام به نام پاکبان به کام مامور وزارت امور خارجه

به گزارش نصر، فرج محمد قلیزاده در صحن علنی شورا ، میان بحث در خصوص بررسی تبصره های بودجه  سال ۱۳۹۷ شهرداری از حقایقی پرده برداشت که چند نفر از اعضای شورا نیز به تعجب انداخت.

وی با بیان اینکه شهرداری نیروهایی که آنها را در قالب پاکبان جذب کرده بود ولی در ادامه آنها را به عنوان مامور در اختیار  وزارت امور خارجه قرار داده است، گفت: اگر شهرداری این موضوع را انکار کند اسامی همه این افراد را منتشر می کنم.

وی با بیان اینکه برخی از نیروها که در مجموعه شهرداری از ما حقوق دریافت می کردند اکنون به دفتر شهردار تبریز در ترکیه اعزام شده اند، اظهار کرد: این افراد در ترکیه با مساعده های میلیونی که از سوی شهرداری پرداخت می شود در حال تحصیل هستند!

وی با تاکید براینکه اگر کسی اطمینان ندارد حاضر هستم  لیست اسامی را بدهم، افزود: من حقوقدان هستم، اگر مطمئن نبودم حرفی را نمی زدم، پس اگر نام ها افشا شود “سیه روی شود هرکه در او غش باشد”

این عضو شورا با بیان این جمله که ” ظاهرا به کری سیستماتیک دچار هستیم”،  گفت: باز هم می گویم به اسم کارگر استخدام کردیم و این افراد  در وزارت امور خارجه کار می کنند و ۱۵۰ ساعت هم اضافه حقوق می گیرند، از سوی دیگر به افرادی که برای تحصیل به ترکیه فرستادیم تعهد داده شده است که ۷۵‌میلیون برای کمک به پایان نامه  آنها پرداخت شود. این مسائل است که بی خود و بی جهت هزینه در پی دارد.

وی ادامه داد: البته این استخدام ها به این دوره از شورا و شهردار باز نمی گردد و مربوط به دوره های قبل می باشد ولی در خواست دارم  حداقل جلوی آن را بگیرند.

در ادامه این بحث، فریدون بابایی اقدم، از اعضای شورا گفت: استخدام خارج از پیمانی سالهاست که حضور دارند ولی به جایی پایبند هستند که نمی روند.

مسعودی ریحانی که با شنیدن این موضوع بسیار تعجب کرده بود، گفت: مگر سیاست های قبلی هنوز حاکم بر شهرداری امروز است  که مشکلات را نتوانیم حل کنیم!  پس سرپوشی نکنید با شفاف سازی ابهامات را از میان ببرید.

ایرج شهین باهر در پاسخ به این سخنان گفت: در حال حاضر اخلاق محور پیش می رویم، بعضی رویه ها زمان می برد ولی مطمئن باشید بحث مبارزه با رانت و فساد در اولویت ما است.

موسایی قائم مقام شهردار در تایید ادعاهای فرج محمد قلی زاده،  اعلام کرد: تمام این ادعاها  صحت دارد اما ارتباطی با دوره فعلی ندارد.

وی افزود: ادامه همکاری با همه این نیروها در دوره جدید منوط به بازگشت به شهرداری و فعالیت در همان عنوان شغلی مورد قرارداد مشروط شده است و در صورت عدم بازگشت این افراد به شهرداری با آنها قطع همکاری می شود.

وی ادامه داد: همه پرداخت های غیر قانونی به این نیروها در این دوره شهرداری متوقف شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها