اعلام کارنامه نمرات آزمون استخدامی یکم دی ماه وزارت بهداشت در اوایل بهمن ماه

اعلام کارنامه نمرات آزمون استخدامی یکم دی ماه وزارت بهداشت در اوایل بهمن ماه
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: آزمون استخدامی پزشکان متخصص ۲۲دیماه همزمان در پنج شهر کشور برگزار می شود و داوطلبان می توانند کارت آزمون خود را از سه شنبه، ۱۹دیماه از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از گزارش وبدا، بر اساس اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت؛ آزمون استخدامی پزشکان متخصص ۲۲دی ماه همزمان در پنج شهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و بابلسر برگزار می شود و داوطلبان می توانند کارت آزمون خود را از روز سه شنبه، ۱۹دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org دریافت کنند.

همچنین طبق اعلام سازمان سنجش کارنامه نمرات آزمون استخدامی وزارت بهداشت که یکم دی ماه برگزار شد اوایل بهمن ماه از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۸)

  1. حنان گفت:

    سلام نتیجه بررسی مدارک برای مصاحبه ازمون استخدامی دی ماه وزارت بهداشت کی میاد؟لطفا جواب بدین.ممنون

  2. یلدا گفت:

    سلام.
    توی ایران تنها چیزی که برای هیچ مسئولی مهم نیست.وقت و عمر تلف شده ما در انتظارهای طولانی اعلام نتیجه است. سه ماه گذشته و هنوز خبری از اعلام نتایج آزمون دی ماه نیست

  3. سام گفت:

    با سلام…چرا نتایج ازمون استخدامی وزارت بهداشت دی ماه تا کنون نیامده..دلیلش چیه..تا کی باید منتظر بمونیم.برای یک استخدامی واسه نتیجه اولیه..اینقد واسه سازمان سنجش سخت شده…فکر ما رو هم بکنن..

  4. وحید گفت:

    جواب ازمون وزارت بهداشت که تو یکم دی ماه برگزارد شد چرا نیومده؟

  5. حکیمه گفت:

    سلام
    چرا نتایج آزمون یکم دی ماه وزارت بهداشت نمیاد؟

  6. زهرا گفت:

    نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت که یکم دی ماه برگزار شده بود و قرار بود اوایل بهمن ماه در سایت سازمان سنجش قرار بگیرد تا کنون اعلام نشده است .تکلیف ما چیست‌؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها