اعلام نمرات کلیه شرکت کنندگان آزمون استخدامی استان ایلام ۲۶/۰۳/۱۳۹۱

نمرات عمومی و تخصصی کلیه شرکت کنندگان آزمون استخدامی ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ دستگاههای اجرائی استان ایلام منتشر شد.

داوطلبان می‌توانند با ثبت مشخصات فردی شامل شماره داوطلبی و کدملی یا  نام و نام خانوادگی و کد ملی در سامانه کارمند ایران به آدرس: http://natayej.karmandiran.ir و یا در وب سایت اینترنتی به آدرس:www.ilam.namnevisi.com  نمرات خود را مشاهده نمایند.

قابل ذکر است که تمام مراحل آزمون بویژه تصحیح پاسخنامه ها، با رعایت کلیه مسائل ایمنی و امانتداری در قرنطینه صورت گرفته و نمرات کلیه شرکت کنندگان در آزمون به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تحویل شده است . در این آزمون توانمندی علمی و تخصصی متقاضیان دقیقاً مورد بررسی قرار گرفته است.

لذا از داوطلبین عزیز تقاضا دارد از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به استانداری و دستگاههای اجرایی استان خودداری فرمایند.

نتیجه یک و نیم برابر ظرفیت آزمون مذکور پس از اعلام ضوابط و اختیارات تفویض شده به استانها و تکمیل فرآیند آزمون،  در سامانه کارمند ایران اعلام خواهد شد. استخراج نتایج براساس مندرجات آگهی منتشر شده بارعایت سهمیه های پنج درصد سایر ایثارگران، سه درصد معلولین صورت خواهد گرفت و ابتدا متقاضیان بومی(محل جغرافیایی رشته شغل های آگهی شده) که حد نصاب نمره عمومی لازم را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انتخاب و در صورت عدم تکمیل یک و نیم برابر ظرفیت هر پست سازمانی، از داوطلبان غیربومی سایر شهرستان های استان که  حائز حد نصاب نمره عمومی شده اند و متقاضی همان رشته شغل و محل جغرافیایی بوده اند به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انتخاب خواهند شد. طبق مفاد آگهی استخدام و دستور العمل های مربوطه تا زمانی که داوطلب بومی واجد شرایط دارای نمره حد نصاب لازم وجود داشته باشد داوطلبان غیربومی انتخاب نخواهند شد.

انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل قانونی و گزینش صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار استخدامی استانداری ایلام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها