اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان تهران در هفته آینده

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران هفته آینده اعلام می‌شود، گفت: از طریق این آزمون، پنج هزار و ۳۰۰ نفر در مجموعه آموزش و پرورش استان تهران، استخدام پیمانی می‌شوند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، سید‌علی یزدیخواه در حاشیه مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان‌های استان تهران که امروز در کانون سمیه شهرری برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله نخست آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، هفت خرداد برگزار شد، گفت: اسامی سه برابر ظرفیت هر رشته در نیمه دوم تیر اعلام شد و مصاحبه حضوری طی امروز و فردا به پایان می‌رسد که پس از سنجش امتیازات، نتایج آزمون را هفته آینده در سطح شهرستان‌های استان تهران اعلام می‌کنیم….

وی در ادامه افزود: امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تعدادی از جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی و خدمت‌رسانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
یزدیخواه با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند، اظهار داشت: جوانان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس، نقش‌آفرینی بسیار داشته و هم‌اکنون در جنبش نرم‌افزاری، پدیده‌های شگرفی را خلق می‌کنند که ما تلاش می‌کنیم از این جوانان برتر، نهایت استفاده را ببریم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها