نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۹

از سوی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش:

نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش از سوی مرکز سنجش این وزارتخانه اعلام شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته‌شدگان در لینک سایت مرکز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به‌ آدرسwww.medu.ir قابل دسترسی است.

براساس این گزارش، اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ مرحله‌ اول آزمون، تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده است…….

براساس گزارش رسیده کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون، لازم است با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش، به نشانی www.medu.ir و سپس لینک  دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی http://gozinesh.medu.ir و مطالعه‌ی اطلاعیه‌ی مربوط، فرم اطلاعات فردی را از سایت مذکور دریافت و پس از تکمیل با ۲ قطعه عکس پشت‌نویسی شده به همراه تصویر کلیه‌ی صفحات شناسنامه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۴/۸۹ از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود ارسال نمایند.

گفتنی است؛ زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ی دوم آزمون که به صورت مصاحبه‌ی تخصصی و یا عملی (حسب رشته )خواهد بود و همچنین نحوه‌ی ارایه مدارک لازم توسط پذیرفته‌شدگان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود تا حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز آینده اطلاع‌رسانی شود.

این گزارش می‌افزاید: کارنامه افرادی که در این مرحله پذیرش نشده اند از روز شنبه مورخ ۸۹/۴/۲۶ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۸۹/۴/۳۰ بر روی سایت مرکز سنجش قرار خواهد گرفت.

در پایان گزارش آمده است؛ همان‌گونه که در آگهی استخدام و اطلاعیه‌های قبلی مکرر به اطلاع داوطلبان محترم رسیده است، چنانچه در هر یک از مراحل فرآیند آزمون و جذب مشخص شود که داوطلب فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام بوده ومدارک خلاف واقع ارائه داده است قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهندداشت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها