اعلام نتایج آزمون استخدامی قضاوت سال ۱۳۹۲+تاریخ دریافت کارت ورود به آزمون مرحله دوم قضاوت تغییر کرد

خبر ۱۸ دی ۹۲ –تاریخ دریافت کارت ورود به آزمون مرحله دوم قضاوت تغییر کرد

پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون قضاوت سال ۹۲ روز چهارشنبه، ۱۸ دی ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه مرحله دوم این آزمون را دریافت کنند.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اطلاعیه آزمون قضاوت ۹۲ درباره نحوه شرکت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون قضاوت در آزمون تشریحی آمده بود که “داوطلبانی که در کارنامه مرحله اول آنان، دعوت به آزمون تشریحی درج شده است، باید از امروز(سه‌شنبه) ۱۷ دی ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.”
براساس این گزارش، با تغییر اعمال شده، داوطلبان فردا(چهارشنبه) می‌توانند پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی قضاوت را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

خبر ۹ دی ماه ۹۲ – نتایج آزمون تصدی امر قضا سال ۹۲ اعلام شد

  • در هنگام وارد کردن اطلاعات، زبان کیبرد سیستم خود را تغییرندهید.
  • کیبرد سیستم بر روی En باشد
  • کلید Caps lock باید خاموش باشد.
  • داوطلبانیکه در مرحله اول آزمون موفق بودند و به عنوان پذیرفته شده معرفی شده اند ضرورت دارد در آزمون مرحله دوم که به صورت تشریحی فقط در شهرستان تهران در روز جمعه مورخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ برگزار میگردد شرکت نمایند و بدین منظور باید در تاریخ های ۱۸ و ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون خود از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نماید

برای مشاهده نتایج آزمون تصدی امر قضا اینجا کلیک نمایید

صفحه اختصاصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قضاوت سال ۱۳۹۲

مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه اعلام کرد که نتایج آزمون قضاوت ۹۲ تا روز دوشنبه – ۹ دی ماه – اعلام خواهد شد.
آزمون قضاوت سال ۹۲، ۲۶ هزار متقاضی داشت که از این تعداد ۳ هزار و ۶۴۳ نفر در مرحله اول که به صورت تستی برگزار شد، پذیرفته شدند که این تعداد به مرحله‌ تشریحی ورود پیدا می‌کنند.
پذیرفته‌شدگان در مرحله نخست این آزمون روز چهارشنبه – ۴ دی ماه – از طریق دریافت پیامک از قبولی و کسب حد نصاب برای شرکت در مرحله دوم آزمون قضاوت ۹۲ مطلع شدند.
قبول شدگان در آزمون تشریحی نیز در مصاحبه‌ علمی شرکت کرده و نهایتا به مرحله‌ گزینش راه یافته و به معاونت اول قوه قضاییه معرفی خواهند شد.
همچنین ۱۰۰ نفر از نفرات برتر در قسمت‌های دانشگاهی و حوزوی که در مرحله اول آزمون قضاوت پذیرفته شده‌اند بدون ورود به مرحله تشریحی به مصاحبه علمی دعوت می شوند.
بر اساس این گزارش، آزمون قضاوت سال ۹۲ روز جمعه ۱۰ آبان ماه در ۱۵ شهر کشور به صورت سراسری برگزار شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها