اعلام نتایج آزمونهای استخدامی تا پایان هفته/ رفع موانع تبدیل وضع نیروهای پیمانی به رسمی

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: استانها ملزم شدند نتایج آزمون استخدامی را تا پایان هفته جاری اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالعلی تاجی تصریح کرد: برخی استانها برای تعدادی از سهمیه استخدامی خود نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کرده بودند که نتایج آن تاکنون اعلام نشده بود لذا می بایستی حداکثر تا پایان هفته جاری نتایج اعلام شود و برای مابقی سهمیه خود بلافاصله نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کنند.

رفع موانع تبدیل وضع نیروهای پیمانی به رسمی

وی در ادامه در خصوص تبدیل وضع کارمندان پیمانی به رسمی خاطرنشان کرد: از این پس دستگاههای ملی و استانی می توانند بدون سئوال از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نسبت به تبدیل وضع کارکنان پیمانی خود که حداقل ۳ سال در مشاغل حاکمیتی سابقه کار دارند اقدام کنند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت افزود: قبل از این دستگاهها می بایستی بر اساس تبصره ۲ ماده ۵۷ قانون برنامه برای تبدیل وضع نیروهای پیمانی خود که حداقل ۳ سال سابقه کار مشاغل حاکمیتی دارند از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری کسب تکلیف می کرد که این اختیارات به خود دستگاهها واگذار شده تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

 

منبع خبر : ایسنا

جهت مشاهده اطلاعیه های قبلی اینجا کلیک کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها