اعلام اسامی ۱۹۱۳ نفر در افزایش ظرفیت آزمون دکتری/ دور دوم انتخاب رشته از امروز

اعلام اسامی ۱۹۱۳ نفر در افزایش ظرفیت آزمون دکتری/ دور دوم انتخاب رشته از امروز ۲۰ خرداد ۹۱

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام اسامی یک هزار و ۹۱۳ نفر در افزایش ظرفیت آزمون دکتری سال ۹۱ گفت: این دسته از داوطلبان باید در روزهای شنبه و یکشنبه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و مهلت انتخاب رشته قابل تمدید نخواهد بود.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار داشت: با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش در برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی مندرج در در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌ متمرکز ۹۱، فهرست اسامی تعداد یک هزار و ۹۱۳ نفر از داوطلبانی که با توجه به افزایش ظرفیت جدید مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، استخراج و هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی WWW.SANJESH.ORG قرار دارد.
وی ادامه داد: این دسته از داوطلبان ضرورت دارد با توجه به کارنامه نتایج آزمون خود و کد رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های منتشره در خصوص تحقیقات و افزایش ظرفیت کد رشته محل‌های مربوط که این موارد هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوط و حداکثر تا ۵۰ کد رشته محل اقدام کنند.
توکلی با اشاره به زمان انتخاب رشته این افراد تأکید کرد: این داوطلبان باید منحصراً از روز شنبه ۲۰ خرداد ۹۱ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۱ خرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی خود به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: مهلت انتخاب رشته ظرفیت‌ جدید دوره دکتری ۹۱ قابل تمدید نخواهد بود و تاریخ اعلام نتایج این دسته از افراد نیز مانند سایر داوطلبان خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد هزار و ۹۱۳ نفرافزایش ظرفیت دوره دکتری علاوه بر ۳۴ هزار نفری که قبلاً اعلام شده، است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها