اعطای بورس ویژه تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود به مناسبت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان

دکتر قاسم مصلحی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: به همین مناسبت علاوه بر تسهیلات اعطایی سال های گذشته به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری، به دانشجویان کارشناسی جدیدالورود برخوردار از رتبه های برتر در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق)، بورس تحصیلی ویژه اعطا می شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان دارای رتبه زیر ۱۰۰ در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق)، که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب نمایند، از مقرری ماهیانه ۱۰میلیون ریال به مدت دو سال بهره مند خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه از پرداخت مقرری ماهیانه ۷ میلیون ریال به دانش آموزانی که دارای رتبه ۱۰۰ الی ۳۰۰ در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق) باشند خبر داد و افزود: دانش آموزان دارای رتبه ۳۰۱ الی ۵۰۰ نیز مقرری ماهیانه ۴ میلیون ریالی را دریافت خواهند نمود.

مصلحی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۳۵ رشته تحصیلی در ۱۴ دانشکده دانشگاه صنعتی اصفهان ارایه می شود، افزود: سیزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی نیز روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه با هدف آشنایی با محیط دانشجویی، امکانات، تسهیلات و خدمات، توانمندی ها، دستاوردها و ویژگی های برجسته این دانشگاه برگزار خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها