اعطای کمک هزینه تحصیلی بلاعوض به دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه امیرکبیر اعطای کمک هزینه تحصیلی بلاعوض به دانشجویان ممتاز را یکی از تسهیلات این دانشگاه عنوان کرد و گفت: بسترسازی برای حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای درخشان زمینه ساز رشد تعداد دانشجویان ممتاز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رهایی در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ورود به مقاطع بالاتر کارشناسی ارشد و دکترای بدون آزمون، امکان تحصیل همزمان در دو رشته، امکان تغییر رشته به جای تحصیل همزمان در دو رشته، کمک هزینه تحصیلی بلاعوض از نیمسال پنجم، وام ضروری، مسکن، ازدواج، اهدای رایانه، امکان اخذ ۲۰ واحد از رشته دیگر مازاد بر دروس رشته اصلی از پایان نیمسال چهارم و امکان اخذ تا ۲۴ واحد در هر نیمسال از تسهیلات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشجویان ممتاز است.

وی پرداخت حق ثبت نام کنفرانس های علمی خارجی برای ارائه مقاله امکان اخذ دروس پایه ویژه دانشجویان المپیادی به صورت غیر حضوری و پذیرش دروس در صورت کسب نمره بالای ۱۴ در آزمون اول نیمسال ( ویژه برگزیدگان المپیادهای علمی دانش آموزی) را از دیگر برنامه های دانشگاه امیرکبیر برای دانشجویان ممتاز اعلام کرد.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه استعدادهای خلاق، دانشجویان ممتاز و مبتکر و نخبگان علمی سرمایه ها و آینده کشورهستند، گفت: تحصیل نخبگان در بالاترین سطوح باید توام با اخلاق و مسئولیت پذیری و همراه با پژوهشگری، تحقیق و تتبع باشد.

وی گفت: نزدیک به یک هزار دانشجوی ممتاز در مقطع کارشناسی، ۳۲۶ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، ۸۳ دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه امیرکبیر مشغول به تحصیل اند.

رهایی افزود: دانشجویان ممتاز مشارکت هر چه بیشتر در امور تحقیقاتی، حضور پررنگ در پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی، مشارکت در فعالیتهای علمی انجمن های علمی، اراده ایده های نوآور و خلاقانه را مد نظر داشته باشند.

به گزارش مهر، در مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز دانشگاه امیرکبیر از ۶۱ دانشجوی رتبه های یک تا سوم کارشناسی ارشد، دانشجویان برگزیده مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی، رتبه های اول مسابقات جهانی ربوکاپ اتریش، رتبه های برتر جشنواره بین المللی خوارزمی و رتبه های برتر المپیاد دانشجویی، کشوری و جهانی و رتبه های برتر مسابقات ریاضی کشوری تقدیر به عمل آمد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1044323

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها