اعزام دانشجویان دکتری برای فرصت مطالعاتی به زلاندنو

قربانی خبر داد:
اعزام دانشجویان دکتری برای فرصت مطالعاتی به زلاندنو
رئیس مرکز همکاریهای علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی کشورمان برای اعزام دانشجویان مقطع دکتری جهت انجام فرصت مطالعاتی ۶ ماهه به زلاندنو را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان قربانی در دیدار با سفیر زلاندنو در ایران ضمن تأکید بر تقویت همکاریهای آموزشی، پژوهشی و فناوری بین جمهوری اسلامی ایران و زلاندنو اظهار داشت: ما از گسترش دیپلماسی آکادمیک در روابط بین دو کشور استقبال کرده و جهت تقویت هر چه بیشتر این دیپلماسی تأسیس انجمن دوستی ایران و نیوزیلند را هماهنگ می کنیم.
وی با بیان اینکه اعضای هئیت علمی در کنفرانس های بین المللی یکی از راههای توسعه همکاریهای علمی بین دو کشور هستند گفت: همکاریهای علمی و دانشگاهی ایران با کلیه دانشگاهها و مراکز پژوهشی جهان به جز رژیم اشتغالگر قدس در جریان است و ما در این راستا دانشگاه صنعتی اصفهان را به عنوان مرجع همکاری با کشور زلاندنو انتخاب کرده ایم.
رئیس مرکز همکاریهای علمی و بین المللی وزارت علوم با تأکید بر ضرورت ارائه تسهیلات به دانشجویان ایرانی برای گسترش تبادل دانشجو با زلاندنو و کاهش تشریفات صدور روادید برای افزایش همکاریهای دانشجویی، آمادگی کشورمان برای اعزام دانشجویان مقطع دکتری جهت انجام فرصت مطالعاتی ۶ ماهه به زلاندنو را اعلام کرد.
وی برای تأسیس کرسی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاههای زلاندنو نیز اعلام آمادگی کرد.
در این دیدار برایان ساندرز – سفیر زلاندنو در ایران ضمن اعلام آمادگی برای گسترش همکاریهای علمی با جمهوری اسلامی ایران گفت: ما آمادگی داریم که دانشجویان ایرانی را با در نظر گرفتن یارانه های دولت زلاندنو و با شهریه ای در سطح اتباع کشورمان پذیرش کنیم.
وی با بیان اینکه زمینه های جدید همکاری علمی بین دوکشور در ملاقات با روسای دانشگاههای تهران، صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف مشخص شد اظهار داشت: سفارت زلاندنو در چارچوب وظایف خود حداکثر تسهیلات را برای صدور روادید جهت گسترش همکاریهای دانشجویی به عمل می آورد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها