اعتبارات لازم برای دوره‌های آموزشی استخدام‌شدگان در آموزش و پرورش پرداخت شده است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید اعتبارات لازم برای دوره‌های آموزشی استخدام‌شدگان در آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان پرداخت شده است.

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص شرایط مالی آموزش و پرورش برای برگزاری دوره‌های آموزشی یکساله موردنیاز نیروهای استخدامی، گفت: براساس آنچه تحت عنوان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اجرا می‌شود آموزش و پرورش کارفرما شده و از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی خرید خدمات انجام می‌دهد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی دانشجویان را براساس استانداردها موجود با استفاده از امکانات و تجهیزات خود آموزش می‌دهند و آموزش و پرورش اعتبارات لازم را در وجه این دانشگاه‌ها پرداخت می‌کند؛ پرداخت این اعتبارات برعهده و ذمه آموزش و پرورش بوده و جزء مطالبات دانشگاه فرهنگیان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در برنامه‌های پرداخت کسری سالانه یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش پرداخت اعتبارات لازم برای اجرای دوره‌های ماده ۲۸ است؛ تلاش می‌شود پرداخت مطالبات به دانشگاه فرهنگیان به روز باشد و آموزش و پرورش با دوره کوتاه بدهی داشته باشد.

الهیار ترکمن خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای اجرای دوره‌های ماده ۲۸ به دانشگاه فرهنگیان پرداخت شده و در صورتی که این دانشگاه‌ها به کمکی احتیاج داشته باشد امکانات لازم نیز فراهم می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر اعتبارات لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی یکساله موردنیاز نیروهای استخدامی در بودجه سال ۹۷ پیش‌بینی شده است، توضیح داد: آموزش و پرورش در محل مطالبات بودجه می‌تواند اعتبارات لازم را تامین کند؛ از آنجا که شکل بودجه آموزش وپرورش متفاوت است بخشی از آن در قانون بودجه موجود است و بخشی دیگر از آن در حین اجرای بودجه از محل ۱۰ درصد افزایش تامین می‌شود؛ در این ۱۰ درصد افزایش، اعتبارات لازم برای برگزاری دوره‌های ماده ۲۸ پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان افزود: آموزش و پرورش با اقدامات لازم تلاش می‌کند کسری بودجه و نبود اعتبارات مانعی برای اجرای با کیفیت این دوره‌ها نشود؛ اجرای با کیفیت این دوره‌ها یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است./

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها