اطلاعیه دبیرخانه نخستین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان

 

اطلاعیه نهم دبیرخانه آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان کشور

داوطلبان گرامی؛

با سلام

به استحضار می رساند نتایج آزمون اینترنتی اعلام گردید و از صفحه کاربری قابل مشاهده می باشد. برای دسترسی به نتایج کافیست تا وارد حساب کاربری خود شده و از منوی سمت راست گزینه «نتایج آزمون» را انتخاب نمایید. شایان ذکر است تعداد ۲۰.۰۰۰ نفر شغل از آزمون اینترنتی به مصاحبه حضوری دعوت شده اند و در ۷ استان کشور به مصاحبه فراخوانده خواهند شد.

از کلیه شرکت کنندگان عزیز (با تمام وضعیت های اعلام شده) خواهشمند است تا پس از مشاهده کارنامه خود، از منوی سمت راست وارد گزینه «مهارت ها» شده و کلیه توانمندی های خود شامل توانایی های عمومی و تخصصی، نرم افزار های عمومی و تخصصی، دانش های فنی، مهارت های فردی و اجتماعی، ابزارهای مربوط به شغل و … را نیز در این قسمت وارد نمایند.

شایان ذکر است توانایی ها و مهارت های وارد شده، منجر به تکمیل رزومه ارسالی و معرفی هر چه بهتر افراد خواهد گردید.

 

موفق و سربلند باشید

دبیرخانه آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان
لینک


با سلام، دبیرخانه آزمون به استحضار متقاضیان عزیز نخستین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان می‌رساند، به ترتیب استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین تعداد شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده اند.
لازم به ذکر می باشد، زمان دقیق برگزاری مرحله اینترنتی “آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان” برای هر دسته شغلی متعاقباً، طی روزهای آتی و از طریق دبیرخانه آزمون به داوطلبین عزیز اعلام می‌شود.
باتشکر
دبیرخانه آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها