اطلاعیه پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری کانون کرمانشاه

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران – کانون کرمانشاه (اردیبهشت سال ۹۷)

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۹۶/۰۹/۰۱ و ۹۶/۰۹/۲۹ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تاریخ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران – کانون کرمانشاه و ضمن آرزوی‌ توفیق‌ برای‌ داوطلبان آزمون‌ مذکور، بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۲/۲۱ درشهرستان کرمانشاه برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۰۲/۱۸ براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی مطابق بند «ب» و «ج» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول ذیل این اطلاعیه مراجعه نمایند.

الف – نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون

کلیه داوطلبان از روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۰۲/۱۸ برای مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس فوق مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نموده و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً متذکر می‌شود که تهیه کارت منحصراً به روش فوق امکان‌پذیر می‌باشد.

تذکر مهم: لازم به تاکید است کلیه کارتهای پرینت شده در تاریخ ۹۶/۰۸/۳۰ باطل و فاقد اعتبار می‌باشد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست مجدداً نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون در تاریخ فوق اقدام نمایند.

ب – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان به شرح ذیل می باشد:

کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش

ج- داوطلبان چنانچه درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲ ،۳ ،۴، ۹ و ۱۰ (نام خانوادگی – نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۲/۲۱ منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید و در صورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض می‌باشید ضروری است در روز پنجشنبه ۹۷/۰۲/۲۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ براساس جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمائید.

۱-۱ – چنانچه نسبت به بندهای ۵ و ۶ (جنس و معلولیت) معترض هستند.

تبصره: درخصوص بند ۶ (معلولیت) چنانچه داوطلبی خواستار اعمال بند فوق می‌باشد، لازم است فرم مخصوص معلولیت را روز قبل از برگزاری آزمون تحویل باجه رفع نقص نماید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر اینصورت هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.

۲-۱- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت‌نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (ارگانهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کل نیروهای مسلح – سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۲/۲۱ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال گردد، در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

تذکر مهم: داوطلبانی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند و سهمیه انان از طرف ارگان مربوطه مورد تأیید قرار نگرفته است ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تأیید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری نمایند.

۳-۱- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … می‌باشد و یا چنانچه موفق به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون نشده اید ضروری است در روز پنجشنبه ۹۷/۰۲/۲۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ × ۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره یک) مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد. بدیهی است هرگونه مراجعه در این خصوص در روز آزمون قابل پذیرش نخواهد بود و با افراد خاطی مطابق مقررات مربوط رفتار خواهد شد.

۴-۱- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد، لازم است به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه نمایید.

د- تذکرهای مهم

۱- همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان بمنظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور قرار داده می‌شود که لازم است هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام نماید. در صورت ضرورت داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه نمایند.

۲- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- درهای ورودی ِحوزه های امتحانی راس ساعت ۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن درهای ورودی در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه صبح) خواهد بود. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالنهای امتحانی به حوزه آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی‌سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

۶- خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

۷- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی، به همراه داشتن هر گونه وسایل الکترونیکی و ارتباطی حتی بصورت خاموش (از قبیل پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی‌سیم و …)، جزوه، کتاب، هر گونه نُت و یادداشت و نظایر آن ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می گردد و با داوطلبان متخلّف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها