اطلاعیه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش تهران

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری مصاحبه تخصصی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در مهرماه سال ۹۶ خبرداد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی ، تعداد ۳۳۴ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در یک مرحله مورد مصاحبه  قرار خواهند گرفت.

وی افزود: فرآیند مصاحبه در دو گروه خواهران و برادران براساس زمان بندی انجام شده از سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۶ شروع و تا  ۲۵ مهرماه ادامه خواهدداشت.

قابل توجه معرفی شدگان (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی سال۱۳۹۶

سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جهت انجام مصاحبه تخصصی

با سلام بدینوسیله اعلام می دارد زمان و مکان مصاحبه تخصصی بر اساس برنامه و جدول زمانبندی پیوست صورت می پذیرد. لذا شایسته است معرفی شدگان محترم براساس زمانبندی مذکورورعایت نکات ذیل در محل مصاحبه حضور یابند.

قبل از حضور اقدامات لازم ذیل صورت گیرد:

۱- تکمیل فرم اطلاعات فردی (فرم را از اینجا دانلود کنید) و همراه داشتن شش قطعه عکس ۴*۳ به انضمام :

– اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

– اصل و تصویر کارت ملی

– اصل و تصویر مدرک تحصیلی

– اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( برادران )

– اصل و تصویر مدرک ایثارگری (نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه کارت ایثارگری)

– گواهی عضویت در بسیج

– تصویر حکم قهرمانی ورزشی، علمی، قرآنی در ۵ سال اخیر

– حکم پرسنلی والدین برای فرزند فرهنگی

– معرفی نامه از سازمان بهزیستی برای داوطلبین متقاضی استفاده از سهمیه معلولین

– مدارک احراز بومی بودن با توجه به بند « ج » دفترچه آزمون استخدامی (تعاریف) به شرح ذیل:

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی استان یا شهرستان تلقی میگردند :

یک شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

دو استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

سه همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

چهار همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .

پنج داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .

شش داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .

هفت داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

هشت داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

نه پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

ده پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

تاییدیه معتبر جهت افزایش حداکثر سن مجاز داوطلبین با عنایت به «تبصره شرایط عمومی استخدام » دردفترچه آزمون استخدامی به شرح ذیل:

الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال .

ج) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضورداوطلبانه در جبهه.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها

ه)مدت خدمت ضرورت به شرط حداکثرسن مقرر درآگهی استخدامی اضافه میشود.

۲ – فرم تکمیل شده اطلاعات فردی و مدارک فوق الاشاره را در روز مصاحبه تحویل نمایید.

۳- به منظورمدیریت زمان وحفظ نظم تاکید میگردد معرفی شدگان باهمراه داشتن کلیه مدارک،در روز وساعت تعیین شده در محل مصاحبه حضور یابند.

۴– زمان مصاحبه خواهران و برادران، طبق برنامه و جدول زمانبندی پیوست ومحل مصاحبه به نشانی : شهرریدیلمان جنوبی-کوچه شهید ترابی(هجرت سابق)

مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه دو شهر ری(تلفن: ۵۵۹۷۳۶۰۰) می باشد و تاکید می گردد افراد به هیچ وجه به ادارات مناطق تابع و اداره کل مراجعه ننمایند .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها