اطلاعیه دعوت به همکاری با اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س)

اطلاعیه دعوت به همکاری با اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س)

اداره سنجش و پذیرش در راستای ساماندهی و گزینش نیروهای کارآمد برای همکاری با پذیرش، اطلاعیه دعوت به همکاری صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، «اباذر عمرانی فر» روز دوشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: این دعوت با هدف ساماندهی، جذب و گزینش اساتید و کارشناسان مصاحبه برای همکاری با پذیرش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان به صورت الکترونیک انجام می شود؛ افزود: داوطلبانِ ثبت نام در صورت دارابودن شرایط، می توانند به بخش ویژه اساتید در سامانه  www.intjz.ir   مراجعه نمایند.

عمرانی فر تصریح کرد: مهلت ثبت نام از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ می باشد.

وی دارابودن حداقل مدرک سطح ۳ حوزه را از جمله شرایط همکاری در بخش مصاحبه برشمرد و افزود: فارغ التحصیلان سطح ۲  که مدرک کارشناسی در یکی از رشته های روانشناسی، مشاوره و جامعه شناسی داشته باشند، از این شرط معاف می باشند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش همچنین عنوان کرد: داوطلبان ثبت نام باید حداقل یکی از شرایط «سابقه فعالیت مرتبط در زمینه مصاحبه»، «دانش آموختگی در رشته های تعلیم و تربیت، اخلاق و تربیت حوزه و یا رشته های مشابه دانشگاهی»، «پیشینه تدریس در حوزه»، «پیشینه مدیریت در مدارس حوزه های خواهران» و یا «مدرک سطح ۴ حوزه» را دارا باشند.

وی قبولی در مصاحبه و شرکت در کارگاه های تخصصی مصاحبه را از دیگر شرایط داوطلبان بر شمرد.

عمرانی فر یادآور شد: ثبت نام، دارای شرط سنی و الزام سکونت در قم نمی باشد ولی با توجه به ظرفیت موجود، دعوت به همکاری بر اساس استان ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه تعهدی برای جامعه الزهرا(سلام الله علیها) نسبت به پذیرش یا دعوت به همکاری ایجاد نخواهد کرد؛ تصریح کرد: اطلاعات و مدارک ناقص، مورد بررسی قرار نمی گیرند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش، بهره مندی از کارگاه ها و خدمات آموزشی در حوزه های تخصصی به صورت رایگان و اولویت در همکاری با این موسسه در حوزه های پذیرشی و آموزشی را از جمله مزایای این همکاری دانست.

وی در پایان یادآور شد برای ثبت نام در سامانه علاوه بر تکمیل اطلاعات درخواستی، بارگذاری اسکن از «تصویر پرسنلی جدید»، «کارت ملی»، «صفحات شناسنامه»، «مدرک تحصیلی» و «مدرک سابقه همکاری و تدریس» نیز لازم است.

 

برای دریافت متن اطلاعیه این پیوند را فعال نمایید.
 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها