اطلاعیه استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران

اطلاعیه مهم در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی  شهریور ماه ۱۳۹۶

( اعلام  سازمان سنجش  درتاریخ ۹۶/۰۹/۲۱ )

     باعنایت به اینکه فرم اطلاعات فردی گزینش ( صلاحیت های عمومی ) در زمان تشکیل پرونده اولیه از داوطلبین اخذ گردیده و در اختیار هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته است. لذا؛ پذیرفته شدگان این مرحله لزومی به مراجعه حضوری به این اداره کل ندارند و باید منتظر تماس تلفنی هسته گزینش برای انجام مصاحبه ( دعوت به مصاحبه) به منظور تایید صلاحیت های عمومی باشند. بعد از اعلام نهایی نظر گزینش ، پذیرفته شدگان نهایی توسط این اداره کل تعیین منطقه شده و پذیرفته شدگان پس از مراجعه به منطقه محل خدمت ؛ اقدامات مربوط به آزمایشات پزشکی (صحت مزاج) ، معرفی جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و …. انجام خواهند داد.

تذکرات مهم:

۱-   اطلاع از منطقه خدمتی تعیین شده پذیرفته شدگان نهایی ( بعد از اعلام نظر هسته گزینش) از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس:  www.tehranedu.ir   ابلاغ خواهد شد.

۲-   پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نظر هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران، می بایست؛ از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام جهت شرکت دوره مهارت آموزی اقدام نمایند. شایان ذکر است: عدم ثبت نام به موقع در سایت وزارت آموزش و پرورش به منزله انصراف از استخدام خواهد بود.

۳-   پذیرفته شدگان محترم باید از مراجعه به این اداره کل خودداری نموده و تمامی مراحل را از طریق همین سایت پیگیری نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها