اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون های فراگیر از ۷ بهمن منتشر می شود

اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۳۸۹ به منظور مشاهده و انجام اصلاحات احتمالی از سوی داوطلبان، از روز چهارشنبه، ۷ بهمن ماه ۸۸ بر روی سایت سازمان سنجش، قرار می گیرد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۳۸۹ اقدام کرده اند می توانند اطلاعات تقاضانامه ثبت‌نامی خود را در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، هفتم و هشتم بهمن ماه ۱۳۸۸ بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، مشاهده کنند.

امکان مشاهده اطلاعات و ویرایش اشتباهات احتمالی صورت گرفته از سوی داوطلبان در تکمیل تقاضانامه ثبت نامی، با وارد کردن اطلاعات شخصی و محرمانه مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام داوطلب، فراهم است.
آن دسته از داوطلبانی که با ارسال درخواست کتبی، خواستار اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود شده اند لازم است برای اصلاح اطلاعات ثبت نامی در روزهای تعیین شده، ( ۷ و ۸ بهمن ماه) به سایت سازمان سنجش مراجعه و برابر دستور العمل اجرایی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها